Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lotos „Już czas wyjść na boisko”

Grupa Lotos zachęca do zakupów paliw na swoich stacjach poprzez specjalną kampanię „Już czas wyjść na boisko”.

Limitowane piłki są już dostępne na stacjach LOTOSU. Klienci odwiedzający stacje gdańskiego koncernu, od 8 czerwca do 9 sierpnia mogą skorzystać z promocji adresowanej do wszystkich, którzy lubią aktywnie spędzać czas na świeżym powietrzu, w tym kibiców piłki nożnej.

Za zatankowanie min. 25 l dowolnego paliwa standard lub kombinacji np. LPG + paliwo standard otrzymają 1 znaczek. W przypadku 25 l paliwa Dynamic będą to z kolei 2 naklejki. Dodatkową naklejkę będzie można otrzymać kupując w ramach jednej transakcji z min. 25 l dowolnego paliwa: 2 dowolne napoje Dynamic, dużą kawę lub dużego hot doga w Cafe Punkt. Co ważne, przy wielokrotności zakupów wymienionych produktów pozapaliwowych dla jednego paragonu z minimum 25 l paliwa standard lub premium, można otrzymać maksymalnie 5 naklejek.

Naklejki umieszczone na kilku kuponach promocyjnych nie sumują się. Po uzbieraniu 8 naklejek, klient może wymienić swój kupon na piłkę w promocyjnej cenie (10,99 zł). Do wyboru jest czerwona piłka z pucharem oraz biało-czerwona piłka z postacią małego piłkarza. Warunkiem zakupu piłki jest przekazanie kuponu sprzedawcy na stacji LOTOS biorącej udział w promocji. Nagrodę można odebrać w ciągu 14 dni od zakończenia promocji lub do wyczerpania zapasów, więc nie warto tego odkładać. W akcji można brać udział wielokrotnie.

“Na czas wakacyjnego ruchu turystycznego oraz na czas Mistrzostw Europy w piłce nożnej przygotowaliśmy dla klientów stacji LOTOS promocję „Piłka po Twojej stronie”. Tankując i robiąc zakupy na naszych stacjach można zdobyć nagrodę w postaci atrakcyjnej piłki. Zachęcamy w ten sposób naszych klientów do przeżywania sportowych emocji nie tylko w domu przed ekranem telewizora, ale również aktywnie na osiedlowym lub szkolnym boisku” – mówi Wojciech Weiss, prezes Zarządu LOTOS Paliwa.

„Już czas wyjść na boisko” to kolejna odsłona kampanii marketingowej spółki, której start nieprzypadkowo zaplanowany został tuż przed rozpoczęciem Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Kampania realizowana będzie w TV, Internecie, radiu, na outdoorze i w prasie. W ramach kampanii Grupa LOTOS zrealizowała spot reklamowy, zachęcający do udziału w promocji na stacjach LOTOS i do przeżywania sportowych emocji nie tylko na ekranie.

– “Nasza kampania „Już czas wyjść na boisko” to nie tylko zachęta do zakupów na stacjach LOTOS. Chcemy zaprosić naszych klientów do wspólnej gry w piłkę, do aktywności fizycznej na powietrzu po długim czasie przebywania w domu. Szczególnie gorąco zachęcamy do ruchu dzieci i młodzież, czyli grupę, którą od wielu lat konsekwentnie wspieramy w ramach naszych programów społeczno-sportowych” – mówi Kinga Fedorowska, dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS.

Za koncept kampanii promocyjnej odpowiada agencja FCB Bridge2Fun. Reżyserem spotu jest Kuba Michalczuk, operatorem Kajetan Plis Produkcję zrealizowało OTO Film, udźwiękowienie studio GŁOŚNO. Za strategię i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

Prócz promocji na stacjach, LOTOS zachęca do wspólnego kibicowania za pomocą platformy: dajemyslowo.lotos.pl. To strona, na której kibice mogą wysyłać słowa wsparcia dla polskich piłkarzy, a dodatkowo wygrać koszulki z ich podpisami i karty paliwowe do wykorzystania na stacjach koncernu.

Najnowsze

AC Milan z charytatywnym kompletem od Pumy

Specjalny złoty strój upamiętnia działalność charytatywną AC Milan z napisem „Fondazione Milan” nadrukowanym pod kołnierzem z ...

Całość ›

Stal Rzeszów przedłużyła umowy z partnerami

Stal Rzeszów, która występuje w 2 Lidze przedłużyła umowę z dwoma partnerami - Autoryzowanym dealer marki Toyota Dakar oraz ...

Całość ›

Rafał Wisłocki w Termalice

Rafał Wisłocki został dyrektorem ds organizacyjnych i marketingowych Bruk-Betu Termaliki Nieciecza, tym samym kończąc współpracę z ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›