Lotos „Już czas wyjść na boisko”
Grupa Lotos zachęca do zakupów paliw na swoich stacjach poprzez specjalną kampanię „Już czas wyjść na boisko”.
Limitowane piłki są już dostępne na stacjach LOTOSU. Klienci odwiedzający stacje gdańskiego koncernu, od 8 czerwca do 9 sierpnia mogą skorzystać z promocji adresowanej do wszystkich, którzy lubią aktywnie spędzać czas na świeżym powietrzu, w tym kibiców piłki nożnej.
Za zatankowanie min. 25 l dowolnego paliwa standard lub kombinacji np. LPG + paliwo standard otrzymają 1 znaczek. W przypadku 25 l paliwa Dynamic będą to z kolei 2 naklejki. Dodatkową naklejkę będzie można otrzymać kupując w ramach jednej transakcji z min. 25 l dowolnego paliwa: 2 dowolne napoje Dynamic, dużą kawę lub dużego hot doga w Cafe Punkt. Co ważne, przy wielokrotności zakupów wymienionych produktów pozapaliwowych dla jednego paragonu z minimum 25 l paliwa standard lub premium, można otrzymać maksymalnie 5 naklejek.
Naklejki umieszczone na kilku kuponach promocyjnych nie sumują się. Po uzbieraniu 8 naklejek, klient może wymienić swój kupon na piłkę w promocyjnej cenie (10,99 zł). Do wyboru jest czerwona piłka z pucharem oraz biało-czerwona piłka z postacią małego piłkarza. Warunkiem zakupu piłki jest przekazanie kuponu sprzedawcy na stacji LOTOS biorącej udział w promocji. Nagrodę można odebrać w ciągu 14 dni od zakończenia promocji lub do wyczerpania zapasów, więc nie warto tego odkładać. W akcji można brać udział wielokrotnie.
– „Na czas wakacyjnego ruchu turystycznego oraz na czas Mistrzostw Europy w piłce nożnej przygotowaliśmy dla klientów stacji LOTOS promocję „Piłka po Twojej stronie”. Tankując i robiąc zakupy na naszych stacjach można zdobyć nagrodę w postaci atrakcyjnej piłki. Zachęcamy w ten sposób naszych klientów do przeżywania sportowych emocji nie tylko w domu przed ekranem telewizora, ale również aktywnie na osiedlowym lub szkolnym boisku” – mówi Wojciech Weiss, prezes Zarządu LOTOS Paliwa.
„Już czas wyjść na boisko” to kolejna odsłona kampanii marketingowej spółki, której start nieprzypadkowo zaplanowany został tuż przed rozpoczęciem Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Kampania realizowana będzie w TV, Internecie, radiu, na outdoorze i w prasie. W ramach kampanii Grupa LOTOS zrealizowała spot reklamowy, zachęcający do udziału w promocji na stacjach LOTOS i do przeżywania sportowych emocji nie tylko na ekranie.
– „Nasza kampania „Już czas wyjść na boisko” to nie tylko zachęta do zakupów na stacjach LOTOS. Chcemy zaprosić naszych klientów do wspólnej gry w piłkę, do aktywności fizycznej na powietrzu po długim czasie przebywania w domu. Szczególnie gorąco zachęcamy do ruchu dzieci i młodzież, czyli grupę, którą od wielu lat konsekwentnie wspieramy w ramach naszych programów społeczno-sportowych” – mówi Kinga Fedorowska, dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS.
Za koncept kampanii promocyjnej odpowiada agencja FCB Bridge2Fun. Reżyserem spotu jest Kuba Michalczuk, operatorem Kajetan Plis Produkcję zrealizowało OTO Film, udźwiękowienie studio GŁOŚNO. Za strategię i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.
Prócz promocji na stacjach, LOTOS zachęca do wspólnego kibicowania za pomocą platformy: dajemyslowo.lotos.pl. To strona, na której kibice mogą wysyłać słowa wsparcia dla polskich piłkarzy, a dodatkowo wygrać koszulki z ich podpisami i karty paliwowe do wykorzystania na stacjach koncernu.