Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lonza-Nata została partnerem Trefla Sopot

Nata Aqua, naturalna woda wydobywana ze źródła głębinowego położonego na terenie Kaszubskiego Parku Krajobrazowego została partnerem Trefla Sopot.

Wspomniane źródło ma 156 metrów głębokości i zostało ukształtowane ponad 1,8 miliona lat temu.

Celem firmy Lonza-Nata jest wspólne dążenie do ciągłego rozwoju, a miarą jej działania jest coraz lepsza jakość produktów. Marka opiera swoje przesłanie nawiązując do koncepcji dalekowschodniej koncepcji filozoficznej „Yin i Yang” – woda sprzed tysięcy lat jest czerpana przez człowieka z jego wiedzą i najnowszą technologią.

Teraz firma Lonza-Nata ze swoimi wysokojakościowymi produktami zadba o nawodnienie koszykarzy Trefla Sopot. Warto pamiętać, że w przypadku intensywnych wysiłków fizycznych zaleca się uzupełnianie wody w ilości 500 ml na każde 30 minut pracy. Dzięki naszemu nowemu partnerowi zawodnicy będą mogli na bieżąco uzupełniać zapotrzebowanie na wodę zarówno podczas treningów, jak i spotkań Energa Basket Ligi.

– „Bardzo cieszę się, że odnawiamy naszą współpracę po dwóch latach przerwy. Lonza-Nata wydobywa wodę ze źródła głębinowego położonego na terenie Kaszubskiego Parku Krajobrazowego, co jest dla nas bardzo ważne, gdyż jako klub identyfikujemy się z tym regionem. Wierzymy, że korzystanie przez naszych koszykarzy z produktów partnera doda im niezbędnej energii do osiągania korzystnych rezultatów” – mówi Marek Wierzbicki, trener Trefla Sopot.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›