Logo Poland.travel na koszulkach Lecha
W spotkaniu wyjazdowym z Hapoelem Beer Szewa piłkarze Lecha wystąpili z logo Poland.travel, które zostało umieszczone na rękawku koszulki meczowej.
Lech Poznań jest jedynym polskim klubem, który występuje w tym sezonie w fazie grupowej europejskich pucharów. Mistrzowie Polski stali się więc piłkarskim ambasadorem Polski i dzięki występom na boisku promują kraj poza jego granicami. Efektem tego jest współpraca z Polską Organizacją Turystyczną. W spotkaniu wyjazdowym z Hapoelem Beer Szewa piłkarze Kolejorza wystąpili z logo Poland.travel, które zostało umieszczone na rękawku koszulki meczowej.
– „Jesteśmy przekonani, że zarówno dobre występy Lecha Poznań, mistrza Polski w sezonie 2021/22, oraz ekspozycja identyfikacji na strojach piłkarzy przyczynią się do zwiększenia zainteresowania przyjazdami turystów zagranicznych do naszej Ojczyzny” – mówi Marcin Różycki, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej. – „Oczywiście trzymamy kciuki za zespół i życzymy powodzenia w Lidze Konferencji Europy” – dodaje.
Współpraca i mecz w Izraelu zbiega się z planami Polskiej Organizacji Turystycznej na najbliższe tygodnie. – „W 2022 roku powołany zostanie Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Izraelu, a oficjalną datą powstania ZOPOT Izrael będzie dzień 1 listopada. Prace nad otwarciem ZOPOT Izrael trwały od lat, więc tym bardziej cieszymy się, że starania te udało się doprowadzić do szczęśliwego finału. Istnieje potrzeba zmiany relacji i postrzegania Polski w Izraelu, ale jest to długi i skomplikowany proces. Mamy nadzieję, że ZOPOT Izrael przyczyni się do takiej zmiany w przyszłości” – opowiada Przemysław Marczewski z POT.
– „Głównym celem Polskiej Organizacji Turystycznej jest promocja Polski jako kraju atrakcyjnego turystycznie i wzmocnienie tego przekazu w Izraelu. Ośrodek będzie niezwykle istotnym elementem kreowania pozytywnego wizerunku Polski w tym kraju, właśnie poprzez szereg działań promocyjnych. Skoncentrujemy się na promocji Polski współczesnej, będziemy starali się pozyskać nowe pokolenia turystów wśród młodych Izraelczyków, poprzez nowoczesne środki przekazu i narzędzia promocyjne. Mecz drużyn z Polski i Izraela jest jednym z takich pozytywnych przykładów. To także rodzaj promocji Polski poprzez pozytywne emocje” – dodaje.
W planach organizacji na kolejny rok ważne miejsce zajmuje promocja kraju właśnie poprzez wydarzenia sportowe.