Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Logo Poland.travel na koszulkach Lecha

W spotkaniu wyjazdowym z Hapoelem Beer Szewa piłkarze Lecha wystąpili z logo Poland.travel, które zostało umieszczone na rękawku koszulki meczowej.

Lech Poznań jest jedynym polskim klubem, który występuje w tym sezonie w fazie grupowej europejskich pucharów. Mistrzowie Polski stali się więc piłkarskim ambasadorem Polski i dzięki występom na boisku promują kraj poza jego granicami. Efektem tego jest współpraca z Polską Organizacją Turystyczną. W spotkaniu wyjazdowym z Hapoelem Beer Szewa piłkarze Kolejorza wystąpili z logo Poland.travel, które zostało umieszczone na rękawku koszulki meczowej.

– „Jesteśmy przekonani, że zarówno dobre występy Lecha Poznań, mistrza Polski w sezonie 2021/22, oraz ekspozycja identyfikacji na strojach piłkarzy przyczynią się do zwiększenia zainteresowania przyjazdami turystów zagranicznych do naszej Ojczyzny” – mówi Marcin Różycki, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej. – „Oczywiście trzymamy kciuki za zespół i życzymy powodzenia w Lidze Konferencji Europy” – dodaje.

Współpraca i mecz w Izraelu zbiega się z planami Polskiej Organizacji Turystycznej na najbliższe tygodnie. – „W 2022 roku powołany zostanie Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Izraelu, a oficjalną datą powstania ZOPOT Izrael będzie dzień 1 listopada. Prace nad otwarciem ZOPOT Izrael trwały od lat, więc tym bardziej cieszymy się, że starania te udało się doprowadzić do szczęśliwego finału. Istnieje potrzeba zmiany relacji i postrzegania Polski w Izraelu, ale jest to długi i skomplikowany proces. Mamy nadzieję, że ZOPOT Izrael przyczyni się do takiej zmiany w przyszłości” – opowiada Przemysław Marczewski z POT.

– „Głównym celem Polskiej Organizacji Turystycznej jest promocja Polski jako kraju atrakcyjnego turystycznie i wzmocnienie tego przekazu w Izraelu. Ośrodek będzie niezwykle istotnym elementem kreowania pozytywnego wizerunku Polski w tym kraju, właśnie poprzez szereg działań promocyjnych. Skoncentrujemy się na promocji Polski współczesnej, będziemy starali się pozyskać nowe pokolenia turystów wśród młodych Izraelczyków, poprzez nowoczesne środki przekazu i narzędzia promocyjne. Mecz drużyn z Polski i Izraela jest jednym z takich pozytywnych przykładów. To także rodzaj promocji Polski poprzez pozytywne emocje” – dodaje.

W planach organizacji na kolejny rok ważne miejsce zajmuje promocja kraju właśnie poprzez wydarzenia sportowe.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›