Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

ŁKS zyskał nowych inwestorów

W środę ŁKS zaprezentował nazwiska dwóch nowych inwestorów klubu oraz strategie działań.

– „Biznes angażując się w klub musi wiedzieć, że ma po naszej stronie poważnych partnerów. A takimi są bez wątpienia panowie Jerzy Pietrucha i Przemysław Andrzejak” – powiedział na konferencji prasowej Tomasz Salski.

Podczas tejże konferencji prezes Łódzkiego Klubu Sportowego przedstawił dwóch nowych udziałowców, a także zaprezentował strategię klubu na najbliższe lata. ŁKS już w lipcu przeobraził się w Spółkę Prawa Handlowego. Ze względu na zawiłości proceduralne początkowo wszystkie udziały należały do prezesa Tomasza Salskiego. Teraz to się zmieni.

– „Dla mnie ŁKS to dużo więcej niż biznes, aczkolwiek o aspekcie gospodarczym nie możemy zapominać, ponieważ to właśnie płynność finansowa daje szanse na rozwój. Moim zamiarem od samego początku jest stworzenie grupy udziałowców, ludzi biznesu, którzy podzielają moją wizje prowadzenia ŁKS-u i którzy jednocześnie mają duże poczucie odpowiedzialności biznesowej” – stwierdził na początku konferencji Tomasz Salski.

Gwóźdź programu stanowiła prezentacja dwóch nowych udziałowców – Przemysława Andrzejaka i Jerzego Pietruchę. Obaj zostali udziałowcami z pakietem w sumie powyżej dwudziestu procent. Na tym nie koniec, bo klub zamierza do tego grona zaprosić jeszcze trzy lub cztery osoby i tym samym stworzyć platformę biznesową.

„Każdy nowy udziałowiec obejmujący udziały z nowej emisji, nie kupuje moich udziałów, natomiast przy każdej nowej emisji mój udział procentowy w spółce się zmniejsza. Udziałowcy obejmujący nowe udziały wpłacają środki do spółki, innymi słowy – następuje klasyczna forma jej dokapitalizowania – podniesienie kapitału zakładowego do kwoty 1,140 mln zł . Musimy pamiętać, że oprócz kapitału zakładowego istnieje kapitał zapasowy, który będzie niespełna dwukrotnie wyższy” – wyjaśnił Tomasz Salski.

Przemysław Andrzejak jest ekspertem i doradcą w projektach restrukturyzacji przedsiębiorstw i konsolidacji grup kapitałowych. Posiada ogromne doświadczenie na rynku nieruchomości, w pozyskiwaniu funduszy unijnych oraz finansowaniu inwestycji, co stanowi gwarant przyszłej komercjalizacji powierzchni użytkowych naszego nowego stadionu.

Od 2011 roku pełni funkcję prezesa Zarządu Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A., która w trakcie ostatnich siedmiu latach operowała dwoma miliardami złotych przeznaczonymi na inwestycje dla biznesu w naszym regionie. Przemysław Andrzejak jest ponadto członkiem rad nadzorczych spółek z branży medycznej, chemicznej i developerskiej, a także inicjatorem wielu przedsięwzięć biznesowych w naszym regionie.

– „Podoba mi się to, że ten klub odbudowywany jest nie na petrodolarach, a na mądrości ludzi, którzy tworzą ten projekt, którzy mają własne doświadczenia i osiągnęli niemałe już sukcesy. Mam też nadzieję, że ten sukces osiągniemy teraz dla naszego regionu, dla naszego miasta, dla naszych piłkarzy i wszystkich sympatyków klubu” – powiedział nowy udziałowiec.

Tomasz Salski nie ma wątpliwości, że zaangażowanie, ale i wiedza nowego inwestora bardzo przysłuży się łódzkiemu klubowi. – „Prezesa Przemysława Andrzejaka nie trzeba przedstawiać środowisku biznesowemu. Wielu z nas jest beneficjentami jego wiedzy, a jego kompetencje są nie do podważenia. Niewiele osób „czuje” biznes oraz jego potrzeby tak, jak właśnie pan Andrzejak, tym samym jego pojawienie się w ŁKS-ie wnosi do klubu jakość biznesową” – mówi Tomasz Salski, prezes ŁKS-u.

Z kolei Jerzy Pietrucha jest cenionym w środowisku biznesowym menadżerem, inwestorem, przedstawicielem trzeciego pokolenia przedsiębiorców. Stoi na czele Grupy Pietrucha, rodzinnej firmy o niemal 60-letniej historii, dostarczającej zaawansowane rozwiązania geotechniczne dla sektora inżynierii lądowej i wodnej, oraz mobilne systemy zabezpieczeń przeciwpowodziowych.

Grupa Pietrucha prowadzi swoją działalność w trzydziestu czterech krajach i na pięciu kontynentach, w tym w regionach wrażliwych na wpływ globalnych zmian klimatycznych. Tym samym jest ambasadorem polskiej przedsiębiorczości zagranicą. –„Zaszczepianie młodym pokoleniom idei sportu jest dla mnie bardzo ważne i cieszę się, że ŁKS podążą tym tropem. Prezes Salski w bardzo transparentny sposób przedstawił wizję rozwoju klubu. Ta wizja nie była abstraktem, została podparta planem działania” – mówił Jerzy Pietrucha, który kibicuje ŁKS-owi od dawna. Sympatykiem klubu był już jego dziadek.

– „Biznes angażując się w klub musi wiedzieć, że ma po naszej stronie poważnych partnerów. Takimi partnerami są bez wątpienia pan prezes Jerzy Pietrucha i pan prezes Przemysław Andrzejak” – powiedział Tomasz Salski. – „Bardzo ważnym jest dla mnie również to, że każdy z tych Panów mimo, iż jest udziałowcem akcjonariuszem, właścicielem wielu spółek i wielu przedsięwzięć, angażuje się w ŁKS nie jako udziałowiec jednej czy drugiej spółki, ale angażuje siebie. Dla mnie to dowód na to, że ŁKS jest dla nich ważnym przedsięwzięciem.”

Najnowsze

Muscle Clinic nowym partnerem Chemika Police

Firma Muscle Clinic została oficjalnym partnerem medycznym Chemika Police w sezonie 2018/19 Muscle Clinic to firma zajmująca się ...

Całość ›

Krzysztof Stanowski doceniony przez Prezydenta

Dziennikarz sportowy, założyciel Weszło został oznaczony przez Prezydenta Andrzeja Dudę jako laureat nagrody „Dla Dobra ...

Całość ›

Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do platformy Sponsoring Sport.pl

Grający na co dzień w Ekstraklasie futsalu zespół Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do korzystających z platformy Sponsoring ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

Muscle Clinic nowym partnerem Chemika Police.
#sponsoringsport #siatkowka #chemikpolice https://t.co/BHJNSE5m2X

Krzysztof Stanowski doceniony przez Prezydenta
#sponsoringsport #stanowski #prezydent https://t.co/TUchKKwDBc