Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

ŁKS i forBET Zakłady Bukmacherskie – przedłużenie współpracy

Firma forBET Zakłady Bukmacherskie pozostaje sponsorem ŁKS Łódź. Umowa obowiązuje do końca czerwca 2024 roku. forBET jest jednym z najstarszych partnerów klubu.

Logo bukmachera pozostanie na froncie koszulek meczowych graczy ŁKS-u. Firma utrzyma dotychczasowe świadczenia i może zwiększać zaangażowanie o nowe akcje. Wspólnym celem jest awans do Ekstraklasy.

„Zaczynaliśmy współpracę od III Ligi, gdy mecze były rozgrywane przy jednej trybunie. Dziś walczymy o Ekstraklasę, a Stadion Króla jest już praktycznie ukończony. To była przyjemność przejść tę drogę z ŁKS-em, ale nie chcemy się zatrzymywać. Dajemy z siebie jeszcze więcej, byśmy mogli walczyć o najwyższe cele” – mówi dyrektor marketingu forBET Paweł Majewski.

„forBET poznaliśmy od profesjonalnej strony, myślę że robimy razem fajne rzeczy, wiele akcji dla kibiców. Ale poza pracą jesteśmy też w przyjacielskich stosunkach i bardzo się cieszę, że będziemy mogli gościć was w Łodzi jeszcze przez kolejne lata. Bukmacherzy są dziś ważnymi partnerami dla klubów piłkarskich, a my mamy partnera z samego topu” – mówi prezes Łódzkiego Klubu Sportowego Tomasz Salski.

„Współpraca z prezesem Salskim jest konkretna, nie komplikujemy spraw i nie stwarzamy sobie problemów. Gdy będziemy potrzebowali nowych działań z ŁKS-em, na pewno otrzymamy taką możliwość. Dziękujemy także kibicom, którzy są zaangażowani i serdeczni wobec sponsora. Do zobaczenia na trybunach!” – dodaje Paweł Majewski.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›