Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Living Food partnerem Warty Poznań

Partnerem Warty Poznań została spółka Living Food i stała się właścicielką Pakietu Srebrnego w Klubie Biznesu „Zielonych”. Umowę podpisano na rok. Na mocy porozumienia piłkarze Warty Poznań będą korzystali z produktów z serii ProbioSport naszego nowego partnera.

„Living Food to firma stworzona z pasji i prowadzona z pasją. Mamy globalne aspiracje, ale chcemy podkreślać nasze pochodzenie i działać wspólnie z lokalnymi podmiotami” – mówi Justyna Piechocka, dyrektor generalny Living Food, spółki, która ma siedzibę w Trzcielu, na pograniczu województw lubuskiego i wielkopolskiego. – „Zdecydowaliśmy się na współpracę z Wartą Poznań. Doceniamy ostatnie wyniki piłkarzy. Podobnie jak Warta Poznań, rozwijamy się dynamicznie i chcemy być utożsamiani z wysoką jakością. Nie bez znaczenia przy podjęciu tej współpracy miał fakt, iż „Zieloni” podkreślają swoje zaangażowanie w kwestie ekologii. Nasze produkty są w stu procentach ekologiczne” – podkreśla Justyna Piechocka.

Na klubowej ściance sponsorskiej znalazł się już logotyp „ProbioSport” – to seria produktów, które będzie reklamowana przy okazji meczów Warty Poznań. Koncentrat i napój ProbioSport zostały stworzone z myślą o profilaktyce i suplementacji probiotycznej w codziennej diecie. Ich stosowanie wspomaga regenerację organizmu po intensywnym wysiłku. Przekonują się o tym piłkarze „Zielonych”.

– „Współpraca z firmą Living Food to dowód na to, że Warta Poznań ma duży potencjał w tworzeniu atrakcyjnej oferty sponsoringowej. Nie sprowadzamy jej tylko do prostych ekspozycji, ale oferujemy także inne, atrakcyjne świadczenia. Przedstawiciel partnera ma możliwość spotkania z trenerem Piotrem Tworkiem, zespołem „Zielonych”, zebrania opinii na temat skuteczności działania produktów. Cieszy nas, że kolejna firma docenia naszą ofertę sponsorską i wiarygodność klubu” – mówi Jarosław Żubka, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Warty Poznań.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›