Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Liverpool stracił sponsora z powodu Superligi

Projekt Superligi upadł bardzo szybko, jakie konsekwencje spotkają za to kluby założycielskie nie wiadomo, jednym z poszkodowanych jest już teraz Liverpool FC, który stracił sponsora.

Dwanaście największych klubów postanowiło utworzyć Superligę i rozgrywać spotkania między sobą, zapraszając cztery wybrane do wspólnej rywalizacji. Pomysł ten miał być rewolucją współczesnej piłki nożnej ale jak się okazało protesty m.in. fanów były zbyt duże i szybko upadł. Cały projekt i jego idea, która zaprzeczała wielu wartością, jaki daje sport nie spodobała się również sponsorom. Jednym z najbardziej niezadowolonych partnerów okazała się firma Tribus, producent zegarków.

Szwajcarski producent zegarków postanowił zakończyć współpracę z FC Liverpool, po tym jak klub chciał wraz z innymi stworzyć piłkarską Superligę. W opublikowanym przez markę w tej sprawie oświadczeniu można przeczytać: „Jako oficjalny globalny partner klubu Liverpool FC oraz członek rodziny fanów klubu z Liverpoolu, TRIBUS nie może nadal wspierać poczynań właścicieli klubu, którzy zdecydowali się dołączyć do nowych rozgrywek Superligi”. Kończąc oświadczenie słowami: „Futbol należy do fanów„.

Warto podkreślić, że TRIBUS stworzył wraz z klubem dedykowana kolekcję upamiętniającą zdobycie niedawnego Mistrzostwa Anglii przez „The Reds”, obecnie jednak całą kolekcja zostaje wyprzedawana za połowę nominalnej ceny.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›