Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lidl Polska wspiera sport kobiet

Lidl z okazji UEFA Women’s EURO 2025 zainicjowała kampanię marketingową „Never stop growing” celebrującą siłę kobiet oraz zaplanowała wyjątkowy obóz piłkarski dla dziewcząt – by inspirować, wzmacniać i budować przyszłość kobiecego futbolu.

Dla wszystkich, którzy kibicują piłkarką sieć przygotowała szeroką ofertę promocji na owoce, trwającą do soboty 5 lipca. Na czas trwania turnieju Lidl przygotował dla swoich klientów wyjątkową aktywację w aplikacji Lidl Plus – użytkownicy mogą wziąć udział w specjalnej grze „Szczęśliwa Bramka”, która pozwoli połączyć sportowe emocje z dodatkowymi kuponami. Szczęśliwa Bramka pojawia się po zakupach z aplikacją Lidl Plus w dniach 1.07 – 31.07.

Na czas trwania UEFA Women’s EURO 2025 sieć przygotowała kampanię „Never stop growing” – 30-sekundowy spot wizerunkowy, opowiadający historię dziewczynki, która dzięki codziennemu wysiłkowi, wsparciu najbliższych i zdrowemu odżywianiu – symbolicznie reprezentowanemu przez świeże owoce i warzywa od Lidl – pokonuje kolejne przeszkody i spełnia swoje sportowe marzenia. To opowieść o sile, wytrwałości i wsparciu – wartościach, które Lidl Polska promuje na co dzień w ramach swojej strategii społecznej odpowiedzialności.

Lidl zorganizuje także Lidl Youth Camp – wyjątkowy obóz sportowy, który w dniach 25–28 lipca 2025 r. zgromadzi w szwajcarskiej Bazylei 100 dziewcząt w wieku 14–17 lat z 20 krajów Europy. Wydarzenie łączy pasję do piłki nożnej z promocją zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego. Program powstał z myślą o tym, by pomóc młodym kobietom uwolnić ich wewnętrzną siłę, rozbudzić ambicje i zainspirować je do aktywnego życia – zarówno na boisku, jak i poza nim. To kolejny krok Lidla w kierunku wspierania równych szans i promowania kobiet w sporcie.

Najnowsze

Foodify partnerem Widzewa Łódź

Firma Foodify znajdzie się w gronie najważniejszych podmiotów wspierających Widzew Łódź, a jej logo eksponowane będzie na ...

Całość ›

Wiśniowski sponsorem Sandecji Nowy Sącz

Firma WIŚNIOWSKI została nowym głównym sponsorem Sandecji Nowy Sącz Logo renomowanego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń ...

Całość ›

Peter Moore Doradcą Zarządu i Mniejszościowym Akcjonariuszem Wisły

Legenda światowego biznesu sportowego i technologicznego, Peter Moore rozpoczyna nowy rozdział w Wiśle Kraków SA jako Doradca Zarządu ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›