fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Leżajsk wspiera Stal Mielec

Stal Mielec zyskała nowego istotnego partnera biznesowego – tym razem jest to browar Leżajsk należący do grupy Żywiec.

– “Bardzo się cieszę, że Stal ma kolejnego ważnego sponsora. Tym bardziej, że jest to browar z Podkarpacia, który rozpoczął współpracę z jedyną podkarpacką drużyną mającą szansę na awans do ekstraklasy. Jestem pewien, że to przełoży się na sukces obydwu stron” – mówi Tomasz Poręba, który doprowadził do nawiązania współpracy między Stalą Mielec i grupą Żywiec.

Wcześniej dzięki staraniom Tomasza Poręby współpracę ze Stalą Mielec nawiązały PGE, PZU, LHS, i ARP.

– “Kolejni ważni partnerzy dostrzegają rosnący potencjał organizacyjny i medialny Stali Mielec, a to bardzo mocno przekłada się na tzw. ekwiwalenty medialne, które w przypadku Stali Mielec wynoszą kilka milionów złotych miesięcznie” – mówi europoseł Poręba i przypomina, że mecze w ostatnim sezonie były kilkanaście razy transmitowane przez telewizję Polsat Sport, a średnia oglądalność każdego to ok. 100 tys. widzów.

W najbliższych tygodniach rozpocznie się też kolejna ważna dla klubu inwestycja podnosząca poziom techniczny i organizacyjny klubu jaką jest instalacja podgrzewanej płyty. To warunek konieczny, aby uzyskać licencję na grę w najwyższej klasie rozgrywek. Dzięki zaangażowaniu europosła Tomasza Poręby udało się uzyskać 50% finansowania tej inwestycji z Ministerstwa Sportu. Resztę dołożą Starostwo Powiatowe oraz Urząd Miasta.

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB