Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lewandowski wraz z Oshee tworzy nowy projekt

Wraz z końcem lipca do sprzedaży trafił pierwszy napój sportowy Roberta Lewandowskiego. RL9 PRO Power Formula by OSHEE to efekt współpracy piłkarza z liderem polskiej branży napojów funkcjonalnych.

Przeznaczony dla osób aktywnych, do stosowania przed i w trakcie treningu, został wzbogacony o specjalny składnik aktywny – ashwaghandę oraz kompozycję niezbędnych witamin i minerałów. Napój jest już dostępny w sieci handlowej Żabka. Power Formula jest pierwszym produktem z profesjonalnej linii RL9 by OSHEE. Nadchodzące tygodnie przyniosą kolejne nowości uzupełniające serię.

Robert Lewandowski odkrywa sekrety swojego treningu. Receptura nowej linii funkcjonalnych napojów sportowych RL9 PRO by OSHEE, która powstała we współpracy z piłkarzem, została oparta o jego treningowe doświadczenia.

– „Dwadzieścia lat pracy, tyle zajęło mi, by być w miejscu, w którym jestem. Nic nie przychodzi z dnia na dzień i mogę o tym sporo powiedzieć. Zdobyte doświadczenie, daje mi możliwość podzielenia się wiedzą i wskazówkami. Dużo ludzi mnie o nie pyta. Pomysł na stworzenie RL9 PRO narodził się właśnie z tego zainteresowania” – zdradza Robert Lewandowski. – „Moja praktyczna wiedza z zakresu sportowych przygotowań, metody, dieta, wszystko co sprawia, że czuję się silny i dobry w tym co robię, mogą być wykorzystane także przez innych. Pokazuję to co mam rozpoznane i sprawdzone w działaniach. Dlatego razem z OSHEE, stworzyliśmy profesjonalną linię sportowych napojów funkcjonalnych” – mówi piłkarz.

Pierwszy z nowej serii produkt – Power Formula to funkcjonalny napój sportowy do stosowania przed i w trakcie treningu. Wzbogacony o specjalny składnik aktywny – ashwaghandę, pozytywnie wpływa na wytrzymałość oraz przyśpiesza procesy regeneracyjne organizmu. Dzięki starannie dobranemu zestawowi witamin z grupy B (B3, B5, B6, B7) i kluczowych minerałów, takich jak magnez i potas, pomaga w utrzymaniu odpowiedniego poziomu wydolności, skupienia i koncentracji podczas ćwiczeń. RL9 PRO by OSHEE Power Formula nie zawiera cukru ani słodzików, a występująca w recepturze glukoza jest z łatwością przekształcana przez organizm w energię potrzebną w czasie wysiłku fizycznego. To sprawia, że bez przeszkód można go włączyć do jadłospisu tych osób aktywnych, które dbają o linię. Ze względu na swój maksymalnie naturalny skład, wolny od jakichkolwiek substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów, napój z nowej linii jest bezpiecznym i zdrowym uzupełnieniem sportowej diety.

– „Zarówno Power Formula, jak i cała linia RL9 PRO by OSHEE, powstały z myślą o osobach świadomie podchodzących do treningu” – tłumaczy Robert Lewandowski. „Wszystkie proponowane produkty mają na celu wsparcie funkcjonowania organizmu, na każdym z trzech etapów: przed treningiem, w jego trakcie i podczas okresu regeneracji” – podsumowuje sportowiec.

Nowy napój, o smaku jabłka i cytryny z miętową nutą, znajdziemy w lekkim opakowaniu z pomarańczową etykietą, sygnowaną znakiem sportowym i podpisem Roberta Lewandowskiego. Wygodna butelka o optymalnej dla osób aktywnych pojemności 750 ml, z praktycznym zamknięciem typu sport cap, sprawdzi się podczas biegu, na siłowni i przy wielu innych okazjach.

Power Formula z linii RL9 PRO by OSHEE jest dostępny w sprzedaży od trzydziestego pierwszego lipca na pókach sieci handlowej Żabka. Z czasem trafi też do innych sklepów. Premiera kolejnych profesjonalnych napojów sportowych Roberta Lewandowskiego jest planowana jeszcze w te wakacje.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›