Lewandowski w kampanii dla firm od T-Mobile
T-Mobile wystartował z kampania skierowana do biznesu – MagentaBIZNES. W kampanii udział wziął ambasador marki Robert Lewandowski.
T-Mobile rozpoczyna nową kampanię promocyjną ofert dla firm MagentaBIZNES. W emitowanym jej ramach w 30-sekundowym spocie reklamowym możemy zobaczyć ambasadora marki T-Mobile, Roberta Lewandowskiego, który w roli narratora towarzyszy przedsiębiorcom w ich codziennych zmaganiach z prowadzeniem biznesu. W kampanii nacisk położono na komunikację podstawowej zalety taryf MagentaBIZNES, a więc możliwości wyboru planu bez limitu ilości danych, a w wariancie VIP także bez jakichkolwiek ograniczeń prędkości.
Kampanię, która prowadzona będzie w telewizji, radio, Internecie oraz w punktach sprzedaży operatora przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w Internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.