Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lewandowski przyciąga media

Lewandowski to dziś najlepiej sprzedające się nazwisko w Polsce. Skoczkowie narciarscy, choć osiągnęli świetne wyniki, nie byli w stanie przebić popularnością najlepszego polskiego piłkarza i nie zmieniły tego nawet ich ostatnie sukcesy.

W listopadzie o Robercie Lewandowskim w mediach tradycyjnych informowano niemal 5 razy częściej niż o zespole skoczków narciarskich (Macieju Kocie, Dawidzie Kubackim, Kamilu Stochu i Piotrze Żyle). W sumie na temat najlepszego polskiego piłkarza ukazało się 9 364 publikacji, a na temat polskich skoczkach 1 989. Najwięcej materiałów o RL9 pojawiło się w internecie. Tutaj przewaga Roberta Lewandowskiego była największa.

Wykres 1. Liczba informacji w poszczególnych mediach na temat Roberta Lewandowskiego i skoczków narciarskich, listopad 2016

Zarówno o Robercie Lewandowskim, jak i o polskich skoczkach narciarskich najczęściej komunikowały media zajmujące się tematyką sportową – Sportowefakty.wp.pl (Robert Lewandowski – 415 publikacji; skoczkowie – 130), Eurosport.onet.pl (Robert Lewandowski – 174; skoczkowie – 70). W „Przeglądzie Sportowym”, czyli najaktywniejszym medium prasowym, na temat Roberta Lewandowskiego opublikowano 108, natomiast o skoczkach – tylko 44 publikacje. Spośród mediów radiowo-telewizyjnych największe zainteresowanie Lewym wykazało TVP Info (104 emisje). Na temat polskich skoczkach z taką samą częstotliwością informowało RMF FM, Radio ZET oraz TVP Info (po 38 emisji).

Zauważona nieobecność

Temat wygranego meczu z Rumunią 11 listopada, podczas którego dwie bramki strzelił Robert Lewandowski, okazał się dla mediów tradycyjnych nieco mniej atrakcyjny niż starcie Polska-Słowenia. Dziennikarze zapowiadali, że w meczu nie zagra najlepszy polski napastnik.

Najwyższy pik doniesień dotyczących polskich skoczków przypada na koniec miesiąca, kiedy odbywały się zawody indywidualne skoków narciarskich Pucharu Świata w fińskim Kuusamo. Co prawda skoczkowie nie zdobyli miejsc na podium, ale zaprezentowali bardzo dobrą formę (Maciej Kot zajął odpowiednio 5. i 8. miejsce). To zaprocentowało sukcesami w grudniu (wygrana w drużynowym konkursie Pucharu Świata w niemieckim Klingenthal).

Wykres 2. Rozkład w czasie informacji na temat Roberta Lewandowskiego i skoczków narciarskich – media tradycyjne, listopad 2016

Social media dla Lewandowskiego

Przewaga Roberta Lewandowskiego w mediach społecznościowych w listopadzie jest jeszcze większa niż w mediach tradycyjnych. O kapitanie polskiej reprezentacji ukazało się 69 314 wpisów, natomiast o polskich skoczkach – 13 880. Najwyższy pik doniesień datowany jest na 11 listopada, czyli na zwycięski mecz Polski z Rumunią, podczas którego Robert Lewandowski został ogłuszony petardą.

Wykres 3. Rozkład w czasie informacji na temat Lewandowskiego i skoczków narciarskich – media społecznościowe, listopad 2016

Najnowsze

Wolverhampton Wanderers F.C. współpracują z Tezo

Wolverhampton Wanderers FC potwierdziło, że Tezo zostało pierwszym oficjalnym partnerem klubu w dziedzinie słuchawek Podczas sezonu ...

Całość ›

Browary Perła na dłużej z AZS UMCS Lublin

Perła – Browary Lubelskie SA po raz kolejny będzie wspierać drużyny ligowe AZS UMCS Lublin Współpraca obejmuje ekipy koszykarek ...

Całość ›

FC Barcelona – Real Madryt z trzema komentarzami

W sobotę odbędzie się 245 "El Clasico", spotkanie będzie można oglądać z komentarzem probarcelońskim, promadryckim czy ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Wolverhampton Wanderers F.C. współpracują z Tezo.

#sponsoringsport #tezo #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/wolverhampton-wanderers-f-c-wspolpracuja-z-tezo/

Browary Perła na dłużej z AZS UMCS Lublin.

#sponsoringsport #azslublin #perla https://sponsoringsport.pl/browary-perla-na-dluzej-z-azs-umcs-lublin/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.