Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Legionisto #zostańwdomu – akcja społeczna Legii Warszawa

W związku z aktualną sytuacją epidemiczną, piłkarze Legii Warszawa uczestniczą w akcji „Legionisto #zostańwdomu”, prowadzonej na stronie Legia.com, w klubowych kanałach social media i nowej aplikacji Legii.

Kampania, której zasięgi przekroczyły już ponad milion wyświetleń, ma na celu uświadomienie i profilaktykę w kwestii zasad higieny i odpowiedzialnej postawy społecznej w obliczu panującej pandemii.

Zainaugurowana w ostatnich dniach akcja rozpoczęła się od publikacji wezwania do pozostania w domach w formie hashtagu #zostańwdomu wraz z grafiką pustego stadionu Legii, którą oprócz profili klubowych opublikowali zawodnicy najpopularniejszego polskiego klubu. Kapitan zespołu i reprezentant Polski Artur Jędrzejczyk wystosował wyzwanie zawierające apel do kibiców o respektowanie szczególnych środków ostrożności wraz z nominacją trzech kolejnych osób: „Zachowujcie się odpowiedzialnie w sytuacji, z którą przyszło się nam zmierzyć. To nie są żarty. To sprawa zdrowia i życia naszych bliskich oraz całego społeczeństwa. Zostańcie w domu. Im szybciej dostosujemy się do wszystkich zaleceń, tym szybciej będziemy mogli wrócić do świata, w którym funkcjonujemy normalnie”. Na swoich profilach analogiczne wyzwania, które zostały masowo podchwycone przez kibiców, umieścili również pozostali zawodnicy.

W ramach kampanii, codziennie o 19.00 na profilu klubu na Instagramie będzie odbywała się rozmowa na żywo z zawodnikami Legii, którzy opowiedzą kibicom, jak radzą sobie z obecną sytuacją i jak przebiega ich niestandardowy, zindywidualizowany proces treningowy. Oprócz tego, trenerzy Legia Soccer Schools cyklicznie publikują filmy z domowymi ćwiczeniami i trickami z piłką przeznaczonymi dla dzieci. Z naukowego punktu widzenia o profilaktyce w walce z koronawirusem wypowiedział się kierownik Legia LAB doktor Piotr Żmijewski.

Ekskluzywne materiały nagrane bezpośrednio przez piłkarzy stołecznego klubu można obejrzeć również na nowym kanale Legii Warszawa na Tik Toku.

Akcja „Legionisto #zostańwdomu” jest wzbogaceniem i kontynuacją akcji „Skuteczna obrona to zapobieganie”, którą klub zainaugurował już 29 lutego. Jej ambasadorem jest obrońca Legii Mateusz Wieteska. Oprócz promocji w kanałach klubu, dedykowane akcji plakaty wraz z instrukcją dobrych praktyk i autografem zawodnika były wręczane dzieciom podczas ligowego meczu z Piastem Gliwice.

„Chcemy zaangażować legijną społeczność do wzajemnej troski w obliczu zagrożenia, z jakim jeszcze się nie spotkaliśmy. Nasi zawodnicy są autorytetami dla młodzieży i mają ogromną moc pozytywnego oddziaływania na ich decyzje i postawy. Zapraszamy do dołączania do naszych akcji, komentowania i przesyłania własnych materiałów. Po dotychczasowych publikacjach, których liczba wyświetleń przekroczyła już ponad milion, dostrzegamy, że jest ogromne zapotrzebowanie na kontakt z piłkarzami. Mamy nadzieję, że jeszcze w tym sezonie, po ustabilizowaniu sytuacji będziemy mogli razem spotkać się na trybunach” – mówi dyrektor komunikacji i rzecznik prasowy klubu Izabela Kruk.

Profile Legii Warszawa w social mediach obserwowane są łącznie przez 1,5 miliona fanów.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›