fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Legia zapuszkowana

Legia Warszawa wraz ze swoim wieloletnim sponsorem, marką Królewskie z okazji stulecia klubu przygotowuje okolicznościowe puszki piwa.

Piwo Królewskie należące do Browaru Żywiec współpracuje z klubem od 2004 roku. W tym okresie często marka starała się aktywizować kibiców. Tym razem okazją jest okrągła, setna rocznica powstania klubu. Klub oraz jego sponsor chcąc uczcić wydarzenie razem wyprodukują specjalne puszki napoju. Będą one nawiązywać do Legii. Za pomocą strony internetowej (LINK), każdy kibic może oddać jeden głos dziennie na najlepszy jego zdaniem wzór. Na bieżąco można śledzić wyniki głosowania. Najpopularniejszy wzór opakowania zostanie jeszcze w tym roku ukazany na puszkach i trafi do sprzedaży.

Oprócz wyboru projektów kibice mają możliwość wzięcia udziału w konkursie. Można w jego trakcie wygrać trzy podwójne zaproszenia VIP na mecze Legii oraz 60 jubileuszowych czteropaków piwa Królewskie.

Źródło: Królewskie

Najnowsze

Kanał na You Tubie sponsorem AZS UMCS Lublin

Naukowy Bełkot AZS UMCS Lublin – w nowym sezonie pod taką nazwą będzie występowała drużyna koszykówki mężczyzn w rozgrywkach ...

Całość ›

JSW sponsorem strategicznym GKS-u Jastrzębie

Jastrzębska Spółka Węglowa została nowym sponsorem strategicznym GKS-u Jastrzębie Uroczyste podpisanie umowy miało miejsce we ...

Całość ›

Firma Macron przygotowała nową kolekcję ubrań dla GKS-u

Nowy sponsor techniczny GKS-u Katowice, firma Marcon przygotowała kolekcję obrań dla kibiców  Macron to włoska firma, która od ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Kanał na You Tubie sponsorem AZS UMCS Lublin.
#sponsoringsport #azsumcslublin #naukowybelkot https://t.co/Awi9Sv9wlc

JSW sponsorem strategicznym GKS-u Jastrzębie.
#sponsoringsport #jsw #jastrzebiezdroj https://t.co/C6F12v1VhM