Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Legia wyprzedała swoje tokeny w 13 minut

200 000 Fan Tokenów Legii Warszawa $LEG dostępnych w ramach FTO w aplikacji Socios.com zostało wyprzedane w 13 minut.

Premierowa emisja Fan Tokenów $LEG miała miejsca 4 maja o godz. 13:00. Legia dołączyła do grona 21 topowych organizacji sportowych na całym świecie, w tym takich klubów piłkarskich jak FC Barcelona, Juventus FC, AC Milan, Paris Saint-Germain, AS Roma, Atlético Madryt czy Galatasaray, które we współpracy z Socios.com również wyemitowały własne Fan Tokeny. Posiadacze Fan Tokenów $LEG będą mieli dostęp do szerokiej gamy korzyści, takich jak: przywileju głosowania w wielu decyzjach dotyczących życia klubu, nagród VIP, ekskluzywnych promocji i zniżek od klubu i sponsorów oraz specjalnie oznakowanych „super-fanów”.

Chiliz to zbywalna, elektroniczna waluta, oficjalny środek płatniczy aplikacji Socios.com i jedyna rzecz jakiej potrzeba, aby nabyć Fan Tokeny. Najpierw należy wymienić swoją obecną walutę, na przykład PLN, Euro, GBP czy USD itd. na $CHZ, a następnie przekształcić swoje $CHZ w Fan Tokeny. Wszystko to można zrobić w aplikacji Socios.com przy użyciu VISA, Mastercard bądź Czarnej Karty wydawanej przez American Express.

Fan Tokeny są niczym cyfrowe członkostwo, które nigdy nie wygasa. Członkostwo, które otwiera drzwi na całkiem nowy świat dla wszystkich pasjonatów sportu. Fan Tokeny pozwalają decydować w sytuacjach związanych z daną ligą czy też drużyną. Warianty różnią się, na przykład w PFL: od tego, która walka będzie uznana jako główna aż po to, który pięściarz uzyska bonus za najlepszy występ. Możliwości są niezliczone.

Jeden Fan Token wystarczy, aby odać jeden głos, ale im więcej posiada ich kibic, tym więcej głosów może oddać. 1 Fan Token = 1 głos. Oczywiście, każda ankieta ma swój górny limit, tak, żeby jedna osoba nie mogła zadecydować o czymś sama. Fan Tokeny dają również dostęp do ekskluzywnych kibicowskich gadżetów, rozdań nagród oraz przeżyć jedynych w swoim rodzaju. Fan Tokeny są zbywalne i tylko ich określona liczba jest w obiegu. Cena Fan Tokenów może się zarówno podnieść jak i obniżyć, zgodnie z popytem rynkowym.

Najnowsze

Pronad sponsorem srebrnym Stomilu

Pierwszoligowy klub Stomil Olsztyn poinformował, że nowym sponsorem została olsztyńska firma Pronad Pronad sp z oo to ...

Całość ›

Motor i Toyota grają razem

Motor i Toyota Auto Park Lublin grają razem w drużynie Lider wśród salonów japońskich marek pod względem sprzedaży samochodów w ...

Całość ›

Grupa LOTOS Sponsorem Oficjalnym Tour de Pologne

Grupa LOTOS po raz kolejny została Sponsorem Oficjalnym Tour de Pologne UCI World Tour W tym roku będzie sponsorem klasyfikacji ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.