Legia wprowadziła nowy system biletowy
Legia Warszawa rozpoczęła współpracę w zakresie systemu biletowego z norweską firmę TicketCo. Umowa na dostarczenie i obsługę systemów została zawarta na pięć lat.
– „Nawiązanie współpracy z TicketCo jest częścią rewolucji technologicznej, którą przechodzi Legia. Naszym celem jest wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań, które pozwolą nam jak najlepiej dopasować naszą ofertę do potrzeb i oczekiwań kibiców. Tworzymy spójny, informatyczny ekosystem, a system biletowy będzie jednym z jego najważniejszych elementów. Dlatego potrzebowaliśmy doświadczonego, innowacyjnego partnera, który zarówno rozumie dynamicznie zmieniający się rynek, ale również poznał i zrozumiał potrzeby Legii Warszawa i dostosuje rozwiązania do naszej kompleksowej strategii w tym zakresie” – powiedział Łukasz Sekuła, członek zarządu Legii.
Legia dzięki zawarciu umowy ma zaoferować kibicom system obsługi biletów najwyższej jakości. Klub również ma czerpać korzyści dzięki systemowi administracji danych czy możliwości raportowania wyników sprzedaży na żywo. Rozwiązania mają też zmniejszyć kolejki do bramek w dniach meczowych. Według Legii, rozwiązania TicketCo zwiększają liczbę transakcji online i maksymalizują przychody.
– „Współpraca z Legią to dla nas ważny krok na drodze do stania się istotnym partnerem polskiego sportu, który pozwoli zwiększać satysfakcję kibiców. Włodarze klubu postawili przed nami wiele wymagających zadań, dzięki którym będziemy mogli zmienić sposób doświadczania meczów na stadionie w Warszawie. Wszyscy nieustannie korzystamy ze smartfonów robiąc zdjęcia, zamawiając taksówki czy jedzenie. Dlaczego nie mielibyśmy używać ich także do zamówienia wszystkiego, co jest nam potrzebne podczas meczu czy koncertu muzycznego?” – mówił Tomasz Kowalski, Country Manager Poland w TicketCo.