Wojskowi zaprezentowali nową kolekcję odzieży
Legia Warszawa przedstawiła najnowsza kolekcję lifestylową, nazwana ona została „Warszawa”.
Klub z Warszawy po raz kolejny przedstawił nowa kolekcję. Bardzo mocno zakcentowano w niej miejski charakter, stąd nazwa „Warszawa”. Jak zwykle otoczka promocyjna całej kolekcji nie rózni się od takiej jakątworzą duże marki odzieżowe.
Swoją kolekcje klub opisuje tymi slowami: „Warszawa – miejsce dla nas najważniejsze. Perła w koronie polskich miast, stolica i dom Legii, nierozerwalnie z grodem nad Wisłą związanej. Dlatego dumą przepełnia nas fakt, że najnowsza kolekcja odzieżowa przygotowana przez nas zatytułowana jest właśnie „Warszawa”. W tej nazwie jest wszystko. Historie piękne i tragiczne, uśmiech i łzy, chwile triumfu i gorycz niewoli, którą miasto Warsa i Sawy znosiło z godnością, nigdy jednak nie zaprzestając walki o wyzwolenie. To specyficzny, osadzony w tradycji język każdej z dzielnic, ale także koloryt, który wnoszą do naszego miasta ci wszyscy, którzy przyjeżdżają tu czasem na chwilę, by zostać na zawsze i tworzyć fantastyczny, wielokulturowy organizm. Warszawa jest syntezą Polski tak pięknie oddaną w „Śnie o Warszawie” niezapomnianego Czesława Niemena, który przed każdym meczem Legii odśpiewywany jest przez dziesiątki tysięcy ludzi zebranych przy Łazienkowskiej 3″.
– „Jedną z najważniejszych dla nas rzeczy jest to, by Legia wyrastała ponad standardowe rozumienie klubu sportowego. Mamy świadomość, że jest to coś znacznie ważniejszego, większego – to porozumienie tysięcy ludzi idących w jednym kierunku, połączonych wspólną ideą. Nowoczesne przywiązanie do tradycji, pamięć, ale i kreacja nowych celów. A utożsamianie się legionistów z tak wyjątkowym miastem, jak Warszawa, oddanie mu, pielęgnowanie jego wyjątkowego klimatu, to dla nas jeden z priorytetów. Ta kolekcja jest naszym hołdem dla miejsca, które każdy z nas nosi głęboko w swoim sercu” – mówi Jakub Szumielewicz, Wiceprezes Zarządu Legii Warszawa.
– „’Warszawa’ to już czwarta kolekcja odzieżowa przygotowana samodzielnie przez Klub. Głównym założeniem tego projektu było wybicie na pierwszy plan nazwy naszego miasta oraz wplecenie w nią najważniejszych symboli naszego Klubu, takich jak choćby jego nazwa przedstawiona w wersji bezpośrednio nawiązującej do przedwojennego herbu Legii” – dodaje Bartosz Jabłoński, Dyrektor Kreatywny Legii Warszawa. – „Zależało nam, by wzory były uniwersalne i nieinwazyjne. Z każdą kolejną kolekcją podnosimy jakość wykończenia naszych produktów i nie inaczej jest tym razem. Jakość jest wartością, do której przykładamy szczególną wagę” – kontynuuje Jabłoński.
Całą kolekcję można zobaczyć w oficjalnym sklepie Legii – LINK.
Źródło: Legia Warszawa