Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Legia Warszawa z rekordową liczbą obserwujących na Twitterze

Legia Warszawa z rekordową liczbą obserwujących na Twitterze. Na początku marca społeczność Legii Warszawa jako pierwszego polskiego klubu na Twitterze przekroczyła rekordowe 300 tysięcy.

Nowoczesna komunikacja i dynamiczny rozwój treści na profilach Legii w social mediach, które obserwuje łącznie około półtora miliona fanów, to jeden z najważniejszych elementów strategii klubu.

Pod względem liczby obserwujących na Twitterze, Legia Warszawa jest nie tylko najpopularniejszym polskim klubem, ale również najpopularniejszą organizacją sportową. 300-tysięczna społeczność plasuje 14-krotnych mistrzów Polski wyżej od wielu zespołów występujących w obecnej edycji Ligi Mistrzów UEFA, m.in. Red Bulla Salzburg, Szachtara Donieck, Olympiakosu FC, KRC Genku, Dinama Zagrzeb czy Crveny Zvezdy Belgrad. Legia Warszawa systematycznie rozwija swoje profile na Facebooku (940 tys.), gdzie również jest zdecydowanym liderem wśród polskich klubów, oraz na Instagramie (191 tys.). Platformę biznesową i eventową Legii można śledzić na portalu LinkedIn (5 tys.).

“Cieszymy się, że już od wielu lat Legia wyznacza trendy w komunikacji socialowej i może pochwalić się kolejnymi rekordowymi osiągnięciami. Dziękujemy twitterowiczom za wspólnie przeżywane emocje, zaangażowanie i interakcje, dzięki którym lepiej znamy ich oczekiwania i możemy być bliżej nich. Systematycznie rozwijamy różnorodne kanały komunikacji i korzystamy z osiągnięć technologii, żeby dotrzeć do coraz szerszej grupy odbiorców i przedstawić im wiele aspektów funkcjonowania klubu. W ostatnim czasie ponownie uruchomiliśmy nasz angielski Twitter i założyliśmy nowe konto TIK TOK. Niedawno zaprezentowaliśmy również nową odsłonę strony Legia.com i nową aplikację Legii z dostępem do ekskluzywnych, multimedialnych materiałów” – mówi dyrektor komunikacji i rzecznik prasowy Legii Warszawa Izabela Kruk.

Na twitterowym profilu Legii można obserwować tworzone przez media klubowe multimedialne treści dotyczące codziennego życia drużyny i sztabu, zakulisowe materiały, uczestniczyć w konkursach i akcjach specjalnych. Od lat ogromnym zainteresowaniem użytkowników cieszy się komunikacja dnia meczowego i angażująca komunikacja transferowa. Twitter jest również narzędziem do promocji komercyjno-eventowej oferty klubu oraz działalności charytatywnej i społecznej.

Najnowsze

Wisła Płock razem z Rolmarket

Firma Rolmarket zdecydowała się podpisać nową umowę sponsorską z Wisłą Płock Zgodnie z jej zapisami trwająca od 2013 roku ...

Całość ›

Iga Świątek spektakularnie podbiła media i serca Polaków

W dwa tygodnie, od 4 października, kiedy Iga Świątek zakwalifikowała się do ćwierćfinałów French Open 2020, a następnie ...

Całość ›

Bartex został sponsorem Stomilu Olsztyn

Przedsiębiorstwo handlowe Bartex zostało biało-niebieskim sponsorem Stomilu Olsztyn Bartex jest dystrybutorem podłóg i drzwi z ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Iga Świątek spektakularnie podbiła media i serca Polaków.

#sponsoringsport #igaswiatek #tenis https://sponsoringsport.pl/iga-swiatek-spektakularnie-podbila-media-i-serca-polakow/

Bartex został sponsorem Stomilu Olsztyn.

#sponsoringsport #stomilolsztyn #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/bartex-zostal-sponsorem-stomilu-olsztyn/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.