Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Legia Warszawa z rekordową liczbą obserwujących na Twitterze

Legia Warszawa z rekordową liczbą obserwujących na Twitterze. Na początku marca społeczność Legii Warszawa jako pierwszego polskiego klubu na Twitterze przekroczyła rekordowe 300 tysięcy.

Nowoczesna komunikacja i dynamiczny rozwój treści na profilach Legii w social mediach, które obserwuje łącznie około półtora miliona fanów, to jeden z najważniejszych elementów strategii klubu.

Pod względem liczby obserwujących na Twitterze, Legia Warszawa jest nie tylko najpopularniejszym polskim klubem, ale również najpopularniejszą organizacją sportową. 300-tysięczna społeczność plasuje 14-krotnych mistrzów Polski wyżej od wielu zespołów występujących w obecnej edycji Ligi Mistrzów UEFA, m.in. Red Bulla Salzburg, Szachtara Donieck, Olympiakosu FC, KRC Genku, Dinama Zagrzeb czy Crveny Zvezdy Belgrad. Legia Warszawa systematycznie rozwija swoje profile na Facebooku (940 tys.), gdzie również jest zdecydowanym liderem wśród polskich klubów, oraz na Instagramie (191 tys.). Platformę biznesową i eventową Legii można śledzić na portalu LinkedIn (5 tys.).

„Cieszymy się, że już od wielu lat Legia wyznacza trendy w komunikacji socialowej i może pochwalić się kolejnymi rekordowymi osiągnięciami. Dziękujemy twitterowiczom za wspólnie przeżywane emocje, zaangażowanie i interakcje, dzięki którym lepiej znamy ich oczekiwania i możemy być bliżej nich. Systematycznie rozwijamy różnorodne kanały komunikacji i korzystamy z osiągnięć technologii, żeby dotrzeć do coraz szerszej grupy odbiorców i przedstawić im wiele aspektów funkcjonowania klubu. W ostatnim czasie ponownie uruchomiliśmy nasz angielski Twitter i założyliśmy nowe konto TIK TOK. Niedawno zaprezentowaliśmy również nową odsłonę strony Legia.com i nową aplikację Legii z dostępem do ekskluzywnych, multimedialnych materiałów” – mówi dyrektor komunikacji i rzecznik prasowy Legii Warszawa Izabela Kruk.

Na twitterowym profilu Legii można obserwować tworzone przez media klubowe multimedialne treści dotyczące codziennego życia drużyny i sztabu, zakulisowe materiały, uczestniczyć w konkursach i akcjach specjalnych. Od lat ogromnym zainteresowaniem użytkowników cieszy się komunikacja dnia meczowego i angażująca komunikacja transferowa. Twitter jest również narzędziem do promocji komercyjno-eventowej oferty klubu oraz działalności charytatywnej i społecznej.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›