Legia Warszawa przedłuża umowę z PepsiCo
Legia Warszawa przedłużyła umowę partnerską z PepsiCo, jednym z największych na świecie producentów napojów i produktów spożywczych. Współpraca globalnego koncernu z największym polskim klubem sportowym trwa nieprzerwanie od 2010 roku.
Nowo podpisana umowa obowiązywać będzie do 30 czerwca 2023 roku. Obaj partnerzy współpracują ze sobą już ponad dekadę, w trakcie której Legia Warszawa zdobyła 12 trofeów, wystąpiła w fazie grupowej Ligi Mistrzów UEFA i fazie pucharowej Ligi Europy UEFA. W ramach partnerstwa, produkty Pepsi będą cieszyć kibiców po powrocie na trybuny w strefach biznesowych oraz w punktach gastronomicznych na stadionie Legii, który w latach 2011 – 2014 nosił nazwę Pepsi Arena.
– „Cieszymy się ze stabilnej i wieloletniej współpracy z PepsiCo, partnerem działającym na międzynarodowym rynku. Podpisanie nowej umowy w czasie pandemii, kiedy sytuacja ekonomiczna wielu firm jest bardziej wymagająca, to dowód wzajemnego zaufania i konsekwentnej realizacji celów biznesowych. Jakość produktów i usług naszych partnerów jest jednym z najważniejszych kryteriów, którymi kierujemy się w strategii sponsoringowej klubu. Kontynuacja tej współpracy to dobra wiadomość dla ceniących sobie najwyższe standardy kibiców, którzy – mamy nadzieję – w Nowym Roku wrócą na stadiony i razem z nami przeżyją wiele emocjonujących momentów” – mówi dyrektor komercyjny Legii Warszawa Paweł Kokosza.
–„PepsiCo regularnie angażuje się w sponsorowanie wydarzeń i klubów sportowych, a pełna energii, silna marka Pepsi wielu kibicom kojarzy się z pozytywnymi doznaniami przeżywanymi na stadionach całego świata. Legia Warszawa to jeden z najlepszych polskich klubów – jesteśmy dumni, że dzięki naszej obecności na stadionie warszawskiego zespołu możemy uczestniczyć w jego sportowych sukcesach” – powiedział Wojciech Świderski, Starszy Kierownik Sprzedaży AFH, PepsiCo Polska. – „Ponad dziesięcioletnia współpraca z Legią Warszawa to dowód na siłę naszego partnerstwa, a kolejne jej przedłużenie jedynie potwierdza zaangażowanie obu stronu w rozwijanie obopólnie korzystnych relacji. Cieszymy się na kolejny okres udanej współpracy” – dodał Wojciech Świderski.
PepsiCo wspólnie z Fundacją Legia Warszawa w ramach akcji #GOTOWIDOPOMOCY wsparło najbardziej potrzebujących seniorów w trakcie pandemii Covid-19. Ponad 3,5 tys. ciepłych posiłków oraz napojów trafiło do osób starszych w Warszawie.