Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Legia Warszawa planuje emisję tokenów NFT

Legia Warszawa przygotowała niespodziankę dla swoich kibiców i zapowiedziała wydanie autorskich tokenów NFT. Tokeny będą dedykowane jedenastu zawodnikom stołecznego klubu, którzy mieli kluczowy wpływ na zdobycie szesnastego mistrzowskiego tytułu.

NFT (non-fungible token) to rodzaj cyfrowego tokenu w blockchainie z unikatowym, niepodrabialnym zasobem. Mogą to być aktywa całkowicie cyfrowe lub tokenizowane wersje rzeczywistych zasobów. Tokeny NFT są niewymienialne i mają ograniczoną ilość, co nadaje im wyjątkową wartość kolekcjonerską i inwestycyjną. Nie można ich zhakować, więc działają jako dowód autentyczności i własności w sferze cyfrowej.

– „Współpraca z Socios.com udowodniła nam, jak dużym zainteresowaniem cieszą się wśród naszych kibiców tego rodzaju projekty. Za nami kolejny listing tokenów $LEG, a lada moment startujemy z pierwszym głosowaniem. Zainspirowało nas to do przygotowania autorskich tokenów niewymienialnych, które zdobywają na całym świecie ogromną popularność. Są one emitowane przez coraz więcej znanych osób, w tym przedstawicieli świata sportu, a Legia Warszawa wyda je jako pierwszy klub w Polsce. Dodatkową wartość kolekcjonerską NFT Legii doda tematyka, na jakiej zostały one oparte, czyli najbardziej wyjątkowe momenty w wykonaniu kluczowych zawodników” – mówi Dyrektor Komercyjny Legii Warszawa Paweł Kokosza.

Kolekcja NFT Legii Warszawa to unikalne kolekcjonerskie tokeny stworzone z okazji celebracji tytułu Mistrza Polski w sezonie 2020/2021. Tokeny są dedykowane jedenastu zawodnikom stołecznego klubu, którzy mieli kluczowy wpływ na zdobycie szesnastego mistrzowskiego tytułu. Kreacja tokena jest oparta na kontencie video z najważniejszymi i najbardziej emocjonującymi momentami sezonu – golach, paradach bramkarskich, celebracji zespołu w mistrzowskiej fecie w wyjątkowej oprawie.

– „Ważne jest dla nas, żeby cały czas angażować w niekonwencjonalne rozwiązania. Wiemy, że zdobycie rekordowego, szesnastego mistrzostwa Polski jest dla naszych kibiców wyjątkowym wydarzeń. Poza tradycyjnymi metodami celebrowania tego sukcesu, chcemy też cały czas przygotowywać coś dodatkowego, wychodząc poza utarte schematy. Nasza współpraca z Socios.com zaangażowała bardzo dużo osób, które wcześniej w ogóle nie interesowały się tematem tokenów, mam nadzieję, że teraz będzie podobnie. NFT nie tylko ma wartość kolekcjonerską, ale biorąc pod uwagę, że transakcje tokenów różnych na rynkach kryptowalut sięgają milionów dolarów, może być to bardzo interesująca forma inwestycji” – dodaje Paweł Kokosza.

Wszystkie szczegóły dotyczące wydania unikalnych NFT Legii Warszawa zostaną podane wkrótce.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›