Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Legia Warszawa dalej z PGNiG

Legia Warszawa przedłużyła umowę z ważnym sponsorem, spółką PGNiG.

Współpraca zawarta została w 2013 roku, obecnie ją przedłużono. Nowa umowa wejdzie w życie w dniu 1 grudnia i potrwa 18 miesięcy. W ramach współpracy PGNiG TERMIKA uzyskała ekspozycję reklamę w trakcie meczów na elektronicznych bandach oraz telebimach, a także na tradycyjnych nośnikach i stronie internetowej Klubu.

„To przełomowy moment dla naszego Klubu, rok jego stulecia i powrotu do europejskiej, piłkarskiej elity. Od naszych partnerów oczekujemy niezawodności i pełni profesjonalizmu, a takie są właśnie standardy PGNiG TERMIKA. To partnerstwo potwierdza atrakcyjność naszej oferty sponsoringowej, a umowa, którą przedłużymy od 1 grudnia 2016 roku, to naturalna kontynuacja harmonijnej, owocnej dla obydwu stron współpracy” – przyznaje Jakub Szumielewicz, Wiceprezes Zarządu Legii Warszawa

„Dbamy o bezpieczeństwo energetyczne stolicy, od ponad 112 lat dostarczając ciepło i energię elektryczną dla jej mieszkańców. Mamy pełną świadomość tego, że Legia to bardzo ważna część warszawskiego dziedzictwa. Dzięki przedłużeniu tej umowy nadal będziemy „Oficjalnym Dostawcą Ciepła dla Legii Warszawy” i nadal będziemy blisko współpracować z mistrzowskim klubem, jakim jest Legia. Kolejny raz dzielimy się energią.” – mówi Prezes Zarządu PGNiG TERMIKA, Wojciech Dąbrowski.

Źródło: Legia Warszawa

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›