Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Legia z nowymi strojami na sezon 2017/2018

Legia Warszawa prezentuje nowe stroje meczowe na sezon 2017/2018, przygotowane przez markę Adidas.

Dotychczasowe koszulki nawiązujące do korzeni Klubu i mające uczcić stulecie jego istnienia, od 1 lipca zostały zastąpione nowymi, które będą stanowić połączenie tradycji z nowoczesnością oraz oszczędnej formy z zaawansowaną technologią.

Pierwszy komplet, podobnie jak w poprzednich sezonach, będzie w całości biały. Charakteryzuje go klasyczny, prosty krój, subtelne czarne wykończenia oraz symboliczna, szara ukośna szarfa, na której znajduje się haftowane logo adidas.

– „Szarfa jest nawiązaniem do najbardziej charakterystycznego elementu strojów, w których Legia grała w pierwszych latach istnienia oraz w roku stulecia” – mówi Rafał Dmowski, dyrektor marketingu Legii Warszawa.

Zaokrąglone, wykończone ściągaczem dekolt oraz rękawy dodają koszulce wyjątkowego charakteru, podobnie jak elegancka tasiemka umiejscowiona na karku. Z kolei ikoniczne trzy paski zostały umiejscowione w bocznych sekcjach i rozciągają się na całą długość korpusu.

Drugi zestaw meczowy, wyjazdowy, jest w całości grafitowy (stalowy). Podobnie jak pierwszy komplet, posiada czarne wykończenia oraz szarą ukośną szarfę. Kolor nawiązuje do szarych, a dokładniej do szaro-niebieskich mundurów żołnierzy Legionów.

– „W ten symboliczny sposób nawiązujemy do zbliżającej się setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości i jako Legia Warszawa oddajemy hołd legionistom, którzy walczyli o wolność naszego kraju” – komentuje Dmowski.

Na obu koszulkach znajduje się klasyczna czarna eLka ze złotą gwiazdką, symbolizującą zdobycie ponad dziesięciu mistrzostw Polski. Do dyspozycji drużyny będzie także trzeci komplet strojów, który zostanie zaprezentowany w późniejszym terminie.

Nowe koszulki przygotowane przez sponsora technicznego Klubu, firmę Adidas, to nie tylko efektowny i elegancki design, ale także najnowsze technologie. System wentylacji climacool® oraz lekkie, siateczkowe wstawki w rękawach zapewniają przewiew i komfort użytkowania, co jest szczególnie ważne w trudnych warunkach meczowych.

Dedykowane legionistom nowości nie kończą się na meczowej koszulce. To także odświeżone wersje spodenek oraz getrów. Całe trykoty występują w rozmiarach seniorskich i juniorskich, a dodatkowo dostępny jest domowy komplet w postaci minikita dla najmłodszych. Do sprzedaży trafią również: kolekcja treningowa, wyjściowa i culturewear. Do tego dochodzi cała paleta akcesoriów, m.in. dedykowane czapki z daszkiem i zimowe oraz specjalne edycje piłek dostępne w różnych rozmiarach.

Przyjemność gry w nowej koszulce sygnowanej przez Adidas będą mieli nie tylko piłkarze pierwszego zespołu, ale również zawodnicy rezerw, drużyny występującej w Centralnej Lidze Juniorów oraz adepci Akademii Piłkarskiej Legii Warszawa i Legia Soccer Schools.

Hasło kampanii promocyjnej strojów brzmi „Legia Warszawa. #ZawszeMocniej.”, a jej twarzami są piłkarze Legii – Miroslav Radović oraz Artur Jędrzejczyk. Akcja filmu reklamowego rozgrywa się na warszawskich ulicach, w domach kibiców oraz na stadionie przy ul. Łazienkowskiej. Historia prezentuje kibiców, drużynę, stadion, czyli elementy, które wspólnie tworzą wyjątkowość Legii i jej już ponad 100-letnią historię. Na potrzeby kampanii zostały przygotowane spoty o długości: 8, 30 i 60 sekund, które będą emitowane w wybranych stacjach telewizyjnych, w kinie, internecie oraz we własnych kanałach Legii w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube). Kampania będzie prowadzona również w warszawskim metrze, na tablicach outdoorowych, przystankach komunikacji miejskiej, a także na autobusach.

W promocję nowych koszulek meczowych włączył się również Sponsor Główny Legii, Fortuna zakłady bukmacherskie, która przeprowadzi akcję #SięgnijPoFortunę.

Nowe koszulki, domowa i wyjazdowa, będą dostępne w sklepie stacjonarnym i internetowym od 1 lipca, w cenie 249 zł.

Źródło: Legia Warszawa

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›