Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Legia Warszawa nawiązała współpracę z Safesight

Legia Warszawa jest pierwszym polskim klubem, który będzie korzystać z aplikacji Safesight, wspierającej proces komunikacji i organizacji zespołu odpowiadającego za zarządzanie dniem meczowym.

Cały czas starając się podnosić jakość i standardy organizacji pracy podczas meczów na stadionie przy Łazienkowskiej 3, Legia Warszawa wkrótce zacznie korzystać z aplikacji Safesight. Ten wywodzący się z Holandii program ma dodatkowo wspomóc klub w procesie zarządzania dniem meczowym, przepływie informacji między wszystkimi zespołami i osobami odpowiedzialnymi za kwestie organizacyjne, jakość obsługi kibica i bezpieczeństwo na stadionie. Z platformy Safesight korzysta już wiele klubów piłkarskich takich jak Feyenoord Rotterdam , FC Twente Enschede, Borussia Mönchengladbach czy 1. FSV Mainz 05.

“To narzędzie, w tym aplikacja na smartfony dla członków naszych zespołów pozwoli nam jeszcze lepiej zarządzać i współpracować w ramach operacji meczowej. Posiada ona wiele funkcjonalności, które wspomagają realizację zadań przez poszczególne zespoły, pomagają w szybkiej wymianie informacji i ciągłej dbałości o jakość obsługi kibiców. Digitalizacja takich procesów oraz dostosowywanie narzędzi do aktualnych standardów powoli staje się standardem w najlepszych klubach piłkarskich i na nowoczesnych stadionach. Cieszymy się, że jesteśmy w tym zakresie pierwsi w Polsce i tej części Europy, ale wiemy też ile pracy przed nami, aby odpowiednio wdrożyć w nią wszystkie stadionowe zespoły i serwisy.” – mówi Krzysztof Szumowski, Manager Operacyjny Legii Warszawa.

– “Cieszymy się, że wkrótce będziemy współpracować z Legią Warszawa, która będzie naszym pierwszym polskim klientem. Dzięki doświadczeniu zdobytym w pracy z niemieckimi oraz holenderskimi klubami, wiemy dobrze jak wspomóc organizację dnia meczowego pod względem jakości obsługi kibiców, ale również bezpieczeństwa. Nie możemy się doczekać by podzielić się tą wiedzą z Legią. Jesteśmy również pewni, że doświadczenie zdobyte podczas tej kooperacji pomoże nam udoskonalić nasz produkt” – twierdzi z kolei Edo Haan, założyciel Safesight.

Safesight jest aplikacją umożliwiającą pracownikom, partnerom, wolontariuszom oraz innym osobom zaangażowanym w organizację eventu, łatwe wdrożenie się w szczegóły planów, protokołów oraz innych dokumentów dotyczących optymalnej organizacji złożonego dnia meczowego, w tym bezpieczeństwa. W nagłych przypadkach Safesight pomaga również użytkownikom działać zgodnie z ustalonymi wcześniej zasadami.

Najnowsze

Jagiellonia z własną walutą!

Jagiellonia przekazała kibicom bardzo ciekawą informację, już niedługo wprowadzi do obiegu własną walutę! Jagiellonia ...

Całość ›

Firma Varta została Partnerem Warty Poznań

Firma VARTA Consumer Batteries Poland została Partnerem Projektów Społecznych Warty Poznań Podpisana właśnie umowa obowiązuje do ...

Całość ›

John Park Szefem Rekrutacji Międzynarodowej Legii

John Park, posiadający ponad 30-letnie doświadczenie i sukcesy w pracy skautingowej został Szefem Rekrutacji Międzynarodowej Legii ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.