Legia Warszawa nawiązała współpracę z Safesight
Legia Warszawa jest pierwszym polskim klubem, który będzie korzystać z aplikacji Safesight, wspierającej proces komunikacji i organizacji zespołu odpowiadającego za zarządzanie dniem meczowym.
Cały czas starając się podnosić jakość i standardy organizacji pracy podczas meczów na stadionie przy Łazienkowskiej 3, Legia Warszawa wkrótce zacznie korzystać z aplikacji Safesight. Ten wywodzący się z Holandii program ma dodatkowo wspomóc klub w procesie zarządzania dniem meczowym, przepływie informacji między wszystkimi zespołami i osobami odpowiedzialnymi za kwestie organizacyjne, jakość obsługi kibica i bezpieczeństwo na stadionie. Z platformy Safesight korzysta już wiele klubów piłkarskich takich jak Feyenoord Rotterdam , FC Twente Enschede, Borussia Mönchengladbach czy 1. FSV Mainz 05.
– „To narzędzie, w tym aplikacja na smartfony dla członków naszych zespołów pozwoli nam jeszcze lepiej zarządzać i współpracować w ramach operacji meczowej. Posiada ona wiele funkcjonalności, które wspomagają realizację zadań przez poszczególne zespoły, pomagają w szybkiej wymianie informacji i ciągłej dbałości o jakość obsługi kibiców. Digitalizacja takich procesów oraz dostosowywanie narzędzi do aktualnych standardów powoli staje się standardem w najlepszych klubach piłkarskich i na nowoczesnych stadionach. Cieszymy się, że jesteśmy w tym zakresie pierwsi w Polsce i tej części Europy, ale wiemy też ile pracy przed nami, aby odpowiednio wdrożyć w nią wszystkie stadionowe zespoły i serwisy.” – mówi Krzysztof Szumowski, Manager Operacyjny Legii Warszawa.
– „Cieszymy się, że wkrótce będziemy współpracować z Legią Warszawa, która będzie naszym pierwszym polskim klientem. Dzięki doświadczeniu zdobytym w pracy z niemieckimi oraz holenderskimi klubami, wiemy dobrze jak wspomóc organizację dnia meczowego pod względem jakości obsługi kibiców, ale również bezpieczeństwa. Nie możemy się doczekać by podzielić się tą wiedzą z Legią. Jesteśmy również pewni, że doświadczenie zdobyte podczas tej kooperacji pomoże nam udoskonalić nasz produkt” – twierdzi z kolei Edo Haan, założyciel Safesight.
Safesight jest aplikacją umożliwiającą pracownikom, partnerom, wolontariuszom oraz innym osobom zaangażowanym w organizację eventu, łatwe wdrożenie się w szczegóły planów, protokołów oraz innych dokumentów dotyczących optymalnej organizacji złożonego dnia meczowego, w tym bezpieczeństwa. W nagłych przypadkach Safesight pomaga również użytkownikom działać zgodnie z ustalonymi wcześniej zasadami.