Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Legia Warszawa na platformie hybrydowej telewizji naziemnej

Legia Warszawa w ramach współpracy z Emitel będzie publikowała treści na platformie hybrydowej telewizji naziemnej.

7 grudnia na platformie hybrydowej telewizji naziemnej pojawią się materiały wideo Legii Warszawa. To pierwszy tego typu projekt w Polsce, który jest efektem współpracy warszawskiego klubu z Emitel – operatorem technicznym telewizji naziemnej w Polsce. W nowym serwisie pojawią się również relacje na żywo, a docelowo także inne interaktywne treści klubu.

Dzięki współpracy pomiędzy Legia Warszawa i Emitel na portalu telewizji hybrydowej Multipleksu 8 znajdą się treści produkowane przez warszawski klub, m.in. materiały dostępne obecnie na kanale YouTube, a docelowo także unikalne treści lub transmisje ze sparingów. Na początek będą to m.in. kulisy meczowe, Studio „Ł3” i aktualności klubowe niedostępne w tradycyjnej telewizji. W kolejnych krokach pojawią się także materiały archiwalne, wybrane mecze i ich skróty.

– „Telewizja naziemna jest najchętniej wybieraną platformą odbioru sygnału telewizyjnego w Polsce. Uruchomienie kanału z treściami video na Multipleksie 8 pozwoli Legii Warszawa dotrzeć do jeszcze szerszej grupy kibiców w całej Polsce. To kierunek, bo przenikanie się telewizji i internetu to coraz bardziej widoczny trend na świecie” – mówi Andrzej J. Kozłowski, prezes Zarządu Emitel.

W ramach usług dodatkowych dostępnych na Multipleksie 8 Emitel udostępnia widzom serwis telewizji hybrydowej, tzw. HbbTV, czyli dodatkowe usługi takie jak np. przewodnik po programach telewizyjnych, aktualne wiadomości, prognoza pogody oraz programy radiowe w tym np. RMF, Radio ZET i Polskiego Radia. Teraz oferta telewizji hybrydowej wzbogaci się o treści video produkowane specjalnie dla fanów Legii Warszawa – największego i najbardziej rozpoznawalnego klubu piłkarskich w Polsce.

– „Produkcja i dystrybucja treści wideo jest jednym ze strategicznych celów naszej działalności marketingowej i komercyjnej. Już dziś poprzez media społecznościowe codziennie docieramy do milionów odbiorców, a współpraca z Emitel pozwoli nam dodatkowo zwiększyć zasięgi i wzmocnić siłę marki Legii. W Polsce jest to rozwiązanie pionierskie, ale doświadczenia europejskie pokazują, że telewizja hybrydowa ma bardzo duży potencjał, szczególnie w sporcie, dlatego razem z naszym partnerem będziemy starali się go jak najlepiej wykorzystać” – powiedział Dariusz Mioduski, prezes Zarządu Legii Warszawa.

Z telewizji naziemnej w Polsce korzysta ponad 6 mln gospodarstw domowych, co czyni ją najbardziej popularną platformą odbioru kanałów telewizyjnych. Stale rosnąca dostępność internetu szerokopasmowego napędza konsumpcję treści multimedialnych. Jedną z form dostarczania takich treści do widzów jest właśnie telewizja hybrydowa, dynamicznie rozwijająca się np. w Niemczech czy Francji, szczególnie w zakresie treści związanych ze sportem. Kanał telewizyjny Sport1, dzięki rozszerzeniu transmisji telewizyjnej o HbbTV zapewnia dodatkowe, atrakcyjne treści dla fanów piłki nożnej. Widzowie mogą odtwarzać klipy Bundesligi, Primera Division, Serie A, Ligue 1, Ligi Europejskiej UEFA, a także fragmenty z najbardziej znanego programu dla kibiców w Niemczech “Der Volkswagen Doppelpass”.

Usługi telewizji hybrydowej pozwalają zamienić zwykły telewizor w multimedialne centrum rozrywki. Możliwość odtwarzania treści multimedialnych dostarczanych przez internet pozwala na udostępnienie dodatkowych treści na życzenie oraz większej liczby programów dostarczanych w postaci streamingu. HbbTV umożliwia także realizację innowacyjnych, interaktywnych i spersonalizowanych kampanii reklamowych, co znacznie zwiększa ich efektywność. HbbTV umożliwia również uruchamianie aplikacji interaktywnych dostarczanych przez internet na odbiornikach telewizyjnych. Skojarzenie aplikacji z programem telewizyjnym umożliwia prowadzenie interakcji z widzem i uruchamianie konkursów, quizów oraz dostarczanie dodatkowych informacji związanych z aktualnie nadawaną audycją.

Z portalu mogą korzystać wszyscy widzowie naziemnej telewizji cyfrowej odbierający programy Multipleksu 8, posiadający odbiornik telewizyjny podłączony do Internetu i obsługujący funkcjonalność HbbTV. Praktycznie wszystkie odbiorniki telewizyjne oferowane obecnie w sieciach sprzedaży w Polsce wyposażone są w taką funkcję.

Najnowsze

ZINA Sponsorem Tytularnym IV i Klas Okręgowych Śląskiego Związku Piłki Nożnej

Prezes Śląskiego Związku Piłki Nożnej Henryk Kula oraz Prezes Just4Football Dystrybutora Marki Zina Jakub Karpiński podpisali umowę ...

Całość ›

Poznaliśmy zwycięzców Nagród Biznesu Sportowego

Poznaliśmy zwycięzców Nagród Biznesu Sportowego za rok 2019 – XVI Gala Sportu i Biznesu zwieńczyła dwudniowe Forum SPORTBIZ, czyli ...

Całość ›

Konrad Piechocki prezesem Łódzkiego Związku Piłki Siatkowej

Na walnym zgromadzeniu sprawozdawczo-wyborczym Łódzkiego Związku Piłki Siatkowej wybrano nowego prezesa ŁZPS, którym został Konrad ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

ZINA Sponsorem Tytularnym IV i Klas Okręgowych Śląskiego Związku Piłki Nożnej.
#sponsoringsport #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/zina-sponsorem-tytularnym-iv-i-klas-okregowych-slaskiego-zwiazku-pilki-noznej/

Poznaliśmy zwycięzców Nagród Biznesu Sportowego.
#sponsoringsport #sportbiz #demes https://sponsoringsport.pl/poznalismy-zwyciezcow-nagrod-biznesu-sportowego/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.