Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Legia Warszawa na platformie hybrydowej telewizji naziemnej

Legia Warszawa w ramach współpracy z Emitel będzie publikowała treści na platformie hybrydowej telewizji naziemnej.

7 grudnia na platformie hybrydowej telewizji naziemnej pojawią się materiały wideo Legii Warszawa. To pierwszy tego typu projekt w Polsce, który jest efektem współpracy warszawskiego klubu z Emitel – operatorem technicznym telewizji naziemnej w Polsce. W nowym serwisie pojawią się również relacje na żywo, a docelowo także inne interaktywne treści klubu.

Dzięki współpracy pomiędzy Legia Warszawa i Emitel na portalu telewizji hybrydowej Multipleksu 8 znajdą się treści produkowane przez warszawski klub, m.in. materiały dostępne obecnie na kanale YouTube, a docelowo także unikalne treści lub transmisje ze sparingów. Na początek będą to m.in. kulisy meczowe, Studio „Ł3” i aktualności klubowe niedostępne w tradycyjnej telewizji. W kolejnych krokach pojawią się także materiały archiwalne, wybrane mecze i ich skróty.

– „Telewizja naziemna jest najchętniej wybieraną platformą odbioru sygnału telewizyjnego w Polsce. Uruchomienie kanału z treściami video na Multipleksie 8 pozwoli Legii Warszawa dotrzeć do jeszcze szerszej grupy kibiców w całej Polsce. To kierunek, bo przenikanie się telewizji i internetu to coraz bardziej widoczny trend na świecie” – mówi Andrzej J. Kozłowski, prezes Zarządu Emitel.

W ramach usług dodatkowych dostępnych na Multipleksie 8 Emitel udostępnia widzom serwis telewizji hybrydowej, tzw. HbbTV, czyli dodatkowe usługi takie jak np. przewodnik po programach telewizyjnych, aktualne wiadomości, prognoza pogody oraz programy radiowe w tym np. RMF, Radio ZET i Polskiego Radia. Teraz oferta telewizji hybrydowej wzbogaci się o treści video produkowane specjalnie dla fanów Legii Warszawa – największego i najbardziej rozpoznawalnego klubu piłkarskich w Polsce.

– „Produkcja i dystrybucja treści wideo jest jednym ze strategicznych celów naszej działalności marketingowej i komercyjnej. Już dziś poprzez media społecznościowe codziennie docieramy do milionów odbiorców, a współpraca z Emitel pozwoli nam dodatkowo zwiększyć zasięgi i wzmocnić siłę marki Legii. W Polsce jest to rozwiązanie pionierskie, ale doświadczenia europejskie pokazują, że telewizja hybrydowa ma bardzo duży potencjał, szczególnie w sporcie, dlatego razem z naszym partnerem będziemy starali się go jak najlepiej wykorzystać” – powiedział Dariusz Mioduski, prezes Zarządu Legii Warszawa.

Z telewizji naziemnej w Polsce korzysta ponad 6 mln gospodarstw domowych, co czyni ją najbardziej popularną platformą odbioru kanałów telewizyjnych. Stale rosnąca dostępność internetu szerokopasmowego napędza konsumpcję treści multimedialnych. Jedną z form dostarczania takich treści do widzów jest właśnie telewizja hybrydowa, dynamicznie rozwijająca się np. w Niemczech czy Francji, szczególnie w zakresie treści związanych ze sportem. Kanał telewizyjny Sport1, dzięki rozszerzeniu transmisji telewizyjnej o HbbTV zapewnia dodatkowe, atrakcyjne treści dla fanów piłki nożnej. Widzowie mogą odtwarzać klipy Bundesligi, Primera Division, Serie A, Ligue 1, Ligi Europejskiej UEFA, a także fragmenty z najbardziej znanego programu dla kibiców w Niemczech „Der Volkswagen Doppelpass”.

Usługi telewizji hybrydowej pozwalają zamienić zwykły telewizor w multimedialne centrum rozrywki. Możliwość odtwarzania treści multimedialnych dostarczanych przez internet pozwala na udostępnienie dodatkowych treści na życzenie oraz większej liczby programów dostarczanych w postaci streamingu. HbbTV umożliwia także realizację innowacyjnych, interaktywnych i spersonalizowanych kampanii reklamowych, co znacznie zwiększa ich efektywność. HbbTV umożliwia również uruchamianie aplikacji interaktywnych dostarczanych przez internet na odbiornikach telewizyjnych. Skojarzenie aplikacji z programem telewizyjnym umożliwia prowadzenie interakcji z widzem i uruchamianie konkursów, quizów oraz dostarczanie dodatkowych informacji związanych z aktualnie nadawaną audycją.

Z portalu mogą korzystać wszyscy widzowie naziemnej telewizji cyfrowej odbierający programy Multipleksu 8, posiadający odbiornik telewizyjny podłączony do Internetu i obsługujący funkcjonalność HbbTV. Praktycznie wszystkie odbiorniki telewizyjne oferowane obecnie w sieciach sprzedaży w Polsce wyposażone są w taką funkcję.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›