Legia Warszawa i Klarna wkrótce z nową ofertą dla kibiców
Klarna wiodący, globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa, rozpoczęła współpracę z największym polskim klubem sportowym, Legią Warszawa.
Kibice stołecznego zespołu będą mogli kupować bilety na mecze oraz dokonywać zakupów w Legia FanStore przy pomocy elastycznych płatności od Klarny.
Legia Warszawa jest największym i najpopularniejszym klubem sportowym w Polsce z 20 tysięczną średnią frekwencją na stadionie oraz ponad 1,5 mln obserwujących w social mediach. Od wielu miesięcy klub prowadzi kampanię #DoZobaczeniaNaStadionie, której celem jest budowanie legijnej społeczności i proaktywny dialog z kibicami.
– „Jednym z naszych priorytetów jest stałe podwyższanie jakości obsługi kibiców. Przykładamy szczególną uwagę do skrócenia procesu zakupowego oraz rozwoju form płatności. Wprowadzając innowacyjne rozwiązanie płatnicze oferowane przez Klarnę zapewnimy kibicom większą elastyczność i wygodę, dzięki czemu już wkrótce większa liczba kibiców będzie mogła uczestniczyć w meczu przy Łazienkowskiej 3, bądź zrobić zakupy w naszym oficjalnym sklepie” – mówi Marcin Herra, wiceprezes zarządzający Legii Warszawa.
Partnerstwo z Legią potwierdza silne zaangażowanie w rozwój Klarny na polskim rynku. W ciągu roku fintech zyskał ponad milion klientów i stał się kluczowym partnerem dla ponad 4 tys. sklepów internetowych.
– “Współpracą z Legią otwieramy zupełnie nowy rozdział działalności Klarny w Polsce. Jako pierwszy dostawca płatności odroczonych nawiązujemy współpracę z organizacją sportową, która jest nie tylko najbardziej utytułowanym klubem sportowym w naszym kraju, ale przede wszystkim największą marką sportową w Polsce. Jesteśmy dumni, że będziemy mogli umożliwiać fanom Legii elastyczność i wybór, jeśli chodzi o zakup biletów i produktów online, a tym samym sprawić, że doświadczenia z oglądania meczu na żywo, staną się dla nich bardziej dostępne” – komentuje Łukasz Dwulit, country manager Klarny w Polsce.
Legia Warszawa jest kolejną organizacją sportową, która dołączy do globalnej sieci partnerów Klarny. Na świecie szwedzki fintech współpracuje już m.in. z AS Romą i Chicago Bulls. Oprócz integracji jako partner płatniczy w sklepie internetowym Legii Warszawa sklep.legia.com, Klarna w ramach współpracy będzie także częścią dni meczowych klubu m.in. poprzez ekspozycję marki na bandach LED na stadionie przy Łazienkowskiej 3.
Od 2005 r. Klarna realizuje misję zrewolucjonizowania branży bankowości detalicznej. Dzięki 150 milionom aktywnych użytkowników na całym świecie i 2 milionom transakcji dziennie, Klarna spełnia zmieniające się wymagania konsumentów, pomagając im oszczędzać czas i pieniądze, jednocześnie lepiej zarządzać przepływem gotówki i podejmować świadome decyzje zakupowe. Już ponad 400 000 globalnych partnerów handlowych, w tym H&M, Saks, Sephora, Macy’s, IKEA, Expedia Group i Nike, zintegrowało innowacyjną technologię Klarny, aby zapewnić swoim klientom bezproblemowe zakupy online i w sklepach tradycyjnych. Zatrudniająca ponad 5000 pracowników Klarna jest aktywna na 45 rynkach. Więcej informacji na: www.klarna.pl