Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Legia Warszawa z dwumiesięcznikiem

Legia Warszawa wraz z wydawcą Edipresse Polska stworzyła swój dwumiesięcznik.

Dwumiesięcznik skierowany jest przede wszystkim do dzieci i młodzieży. W gazecie znajdują się ciekawostki dotyczące Legii Warszawa, wywiady z jej zawodnikami, piłkarskie porady oraz plakaty. W każdym numerze będą ogłaszane konkursy z nagrodami oraz dołączane klubowe gadżety. „Młoda Legia” ma 32 strony, kosztuje 9,99 zł. Nakład wynosi ok. 40 tys. egz., pismo jest dystrybuowane w całym kraju. To kolejny tytuł prasowy dotyczący Legii Warszawa. W latach 1997-2008 ukazywał się miesięcznik „Nasza Legia”, skierowany także do starszych kibiców. Pismo z tego co można zapuważyć bardzo mocno wzorowane jest na bardzo znanym „Bravo Sport”.

Źródło Wirtualne media.pl

Najnowsze

Partnerskie Kluby Biznesu pokazują jak pozyskać partnerów

Przez problemy finansowe firm spowodowane pandemią koronawirusa w problemy zaczynają mieć również kluby sportowe, które nie mają ...

Całość ›

Totalizator Sportowy i Radomiak kontynuują współpracę

Piłkarski klub z Radomia - RKS Radomiak Radom i Totalizator Sportowy kontynuują współpracę, która trwa już blisko 4 lata ...

Całość ›

Noho Investment gra dalej z Garbarnią

Firma Noho Investment, która wspiera Garbarnię Kraków od lutego 2020 roku postanowiła przedłużyć współpracę z Klubem Wobec ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.