Legia Warszawa w dalszym ciągu będzie pić Królewskie
Dla tych, którzy znają współpracę Legii Warszawa i marki piwa Królewskie nie jest to zaskoczenie, strony przedłużyły umowę sponsoringową.
Współpraca „Królewskiego” z zespołem „Wojskowych” trwa już od 13 lat, a nowa umowa przedłuża tę współpracę o trzy lata do 2020 roku. Logotyp piwa pozostanie obecne na koszulkach piłkarzy Legii oraz stadionie. Umowa została podpisana w marcu.
– „To partnerstwo o strategicznym znaczeniu dla marki 'Królewskie’. Tak długa współpraca, będącą rzadkością w sportowym sponsoringu, świadczy o wzajemnym zaufaniu i zadowoleniu z dotychczasowych osiągnięć. Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w projekcie budowy dużego klubu w stolicy, odnoszącego sukcesy w Polsce i za granicą” – mówi Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec. – „Chcemy być blisko naszych konsumentów i współuczestniczyć w najważniejszych dla nich wydarzeniach, świętować z nimi sukcesy, którymi żyje całe miasto.”
Obydwie strony bardzo dobrze wspominają ostatnio miniony rok współpracy. Legia odzyskała mistrzowski tytuł i po 21 latach awansowała do Ligi Mistrzów. W tym samym czasie „Królewskie”, także dzięki lojalności warszawskich kibiców, zdobyło pozycję lidera lokalnego rynku. Towarzyszyła temu setna rocznica powstania Legii. Na tę wyjątkową okazje marka przygotowała specjalną puszkę, której projekt wybrali sami konsumenci na stronie internetowej.
Przez 13 lat dotychczasowej współpracy z Królewskim, Legia zdobyła cztery mistrzostwa i sześć Pucharów Polski. „Królewskie” jest dumne mogąc wspierać markę tak głęboko zakorzenioną w świadomości warszawiaków. W trzech najbliższych latach planuje kolejne inicjatywy, razem z drużyną i jej kibicami.
Źródło: Legia Warszawa