Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Legia rozpoczyna sprzedaż biletów na Ligę Mistrzów

Już dziś ruszyła sprzedaż biletów na spotkania Legii Warszawa w ramach Ligi Mistrzów, klub ustanowił specjalne zasady.

Legia warszawa to pierwszy polski klub, który po 21 latach zagra w Lidze Mistrzów. „Wojskowi” swoje spotkania rozegrają z najpopularniejszymi klubami na świecie – Borussią Dortmund, Realem Madryt i Sportingiem Lizbona. W dniu dzisiejszym o godzinie 15:00 rozpoczęła się sprzedaż wejściówek na spotkania w elitarnych rozgrywkach. Klub spodziewając się wielkiego zainteresowania już teraz określił bardzo restrykcyjne sposoby dystrybucji biletów. Przede wszystkim stara się nakłonić kibiców do zakupu pakietów i zapewnienia sobie obecności na każdym spotkaniu.

Zasady dotyczące sprzedaży oczywiście dają najwięcej przywilejów posiadaczom karnetów, to oni mogą w przeciągu najbliższych dwóch dni w pierwszej kolejności kupić bilety. Karnet pozwala na zakup w sprzedaży zamkniętej pakietu biletów oraz biletu na mecz z Borussią. Kolejno szansę zakupu na wejściówek mają kibice będący na dziesięciu, ośmiu, sześciu i czterech meczach w tym roku. Klub niedawno wstrzymał również sprzedaż karnetów, żeby nie dopuścić do sytuacji w której kibice kupią karne ze względu na możliwość szybszego zakupu biletów na spotkania LM.

Ceny biletów jak na polskie warunki są dość wysokie, 640 zł to kwota jaką trzeba dać za normalny pakiet bilet w najlepszym miejscu stadionu, jeśli nie ma się karnetu. Wejście na mecz z Borussią na podobnych warunkach to koszt 240 zł. Całość przedstawia można znaleźć na stronie klubu – LINK.

Źródło: Legia Warszawa

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›