Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Legia rozpoczyna sprzedaż biletów na Ligę Mistrzów

Już dziś ruszyła sprzedaż biletów na spotkania Legii Warszawa w ramach Ligi Mistrzów, klub ustanowił specjalne zasady.

Legia warszawa to pierwszy polski klub, który po 21 latach zagra w Lidze Mistrzów. „Wojskowi” swoje spotkania rozegrają z najpopularniejszymi klubami na świecie – Borussią Dortmund, Realem Madryt i Sportingiem Lizbona. W dniu dzisiejszym o godzinie 15:00 rozpoczęła się sprzedaż wejściówek na spotkania w elitarnych rozgrywkach. Klub spodziewając się wielkiego zainteresowania już teraz określił bardzo restrykcyjne sposoby dystrybucji biletów. Przede wszystkim stara się nakłonić kibiców do zakupu pakietów i zapewnienia sobie obecności na każdym spotkaniu.

Zasady dotyczące sprzedaży oczywiście dają najwięcej przywilejów posiadaczom karnetów, to oni mogą w przeciągu najbliższych dwóch dni w pierwszej kolejności kupić bilety. Karnet pozwala na zakup w sprzedaży zamkniętej pakietu biletów oraz biletu na mecz z Borussią. Kolejno szansę zakupu na wejściówek mają kibice będący na dziesięciu, ośmiu, sześciu i czterech meczach w tym roku. Klub niedawno wstrzymał również sprzedaż karnetów, żeby nie dopuścić do sytuacji w której kibice kupią karne ze względu na możliwość szybszego zakupu biletów na spotkania LM.

Ceny biletów jak na polskie warunki są dość wysokie, 640 zł to kwota jaką trzeba dać za normalny pakiet bilet w najlepszym miejscu stadionu, jeśli nie ma się karnetu. Wejście na mecz z Borussią na podobnych warunkach to koszt 240 zł. Całość przedstawia można znaleźć na stronie klubu – LINK.

Źródło: Legia Warszawa

Najnowsze

Publicystyka

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe, określając jak są one ważne Wielkimi krokami zbliża się finał Ligi Mistrzów ...

Całość ›

Omo promuje swoje produkty znikającym logotypem

Marka Omo należąca do grupy Unilever wyeksponowała pojawiający się logotyp na koszulkach brazylijskich piłkarzy Omo to jedna z marek ...

Całość ›

STS będzie wspierać Izu Ugonoha

STS podpisał umowę sponsorską z Izu Ugonoh – jednym z najlepszych pięściarzy w kraju Zawodnik w trakcie Narodowej Gali Boksu ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe.
#sponsoringsport #mastercard #pilkanozna https://t.co/e1i3mzg67k

Omo zaprezentowało pojawiający się logotyp.
#sponsoringsport #omo #pilkanozna https://t.co/sSbsLmpysD