Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Legia – Real liderem

Kolejne spotkanie Legii w Lidze Mistrzów wzbudziło spore zainteresowani, na antenie TVP zgromadziło ponad 4 mln widzów.

Kolejne spotkanie Ligii Mistrzów między Legią Warszawa a Realem Madryt zaczęło w środę, 2 listopada. o godz. 20.45. Transmisję spotkania można było oglądac na antenie TVP1 oraz w Canal +.

Średnia widownia transmisji w TVP1 wyniosła 4,27 mln osób, co przełożyło się na 27,48 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Publiczna Jedynka w czasie emisji spotkania wygrała walkę o widzów ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wiceliderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP2 z udziałem na poziomie 18,71 proc., nadająca w tym czasie „Na dobre i na złe”, „Na sygnale” i początek filmu „Jak ona to robi?”. Trzeci był TVN (7,76 proc.; „Na Wspólnej”, „Singielka” i „Azja Express”), a czwarty – Polsat (5,91 proc.; „Top Chef. Gwiazdy od kuchni” i „Rinke za kratami”).

Na antenie Canal+ mecz oglądało dodatkowe 359 tys. osób, co dało tej stacji 2,33 proc. udziału. Zatem łączna widownia spotkania Legia Warszawa-Real Madryt wyniosła 4,63 mln osób (29,81 proc. udziału).

Źródło: Wirtualnemedia.pl

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›