Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Legia proponuje kibicom dedykowaną ofertę gazu i prądu

Od 17 lutego warszawiacy będą mogli skorzystać z usług nowego sprzedawcy prądu i gazu – 1916 energia. Nowa marka to efekt współpracy Legii Warszawa – najlepszego klubu piłkarskiego w Polsce – z największym prywatnym sprzedawcą gazu i energii elektrycznej w naszym kraju – Hermes Energy Group S.A.

„1916 energia to połączenie pasji do sportu i przywiązania do Warszawy z profesjonalizmem i wiedzą o rynku energetycznym. To także pierwsza w Polsce tego typu współpraca biznesowa pomiędzy klubem piłkarskim a firmą sprzedającą energię i gaz” – podkreśla Marek Kołtonik, dyrektor ds. marketingu Hermes Energy Group S.A. – „Cieszy nas, że partnerem Legii w tym projekcie została nasza Spółka. Jako podmiot odpowiedzialny za techniczny aspekt całej inicjatywy, gwarantujemy najlepszą obsługę Klienta i konkurencyjne ceny.”

Oferta nowej marki skierowana jest do Kibiców Legii i wszystkich warszawiaków. Klienci, którzy zdecydują się na podpisanie umowy na dostawę energii elektrycznej zapłacą w 2019 jedynie 223 zł/MWh, czyli aż o 19,16% mniej niż przewiduje cennik największego konkurencyjnego warszawskiego podmiotu sprzedającego energię elektryczną.
Natomiast w przypadku gazu ziemnego cena w ofercie 1916 energia to 96,99 zł/MWh co stanowi ok. 6% oszczędności względem cen proponowanych przez podmiot dominujący na rynku.

– „Grono partnerów Legii stale się powiększa. Z dużą radością rozpoczynamy współpracę z firmą Hermes Energy Group. To sprawdzony i odpowiedzialny partner, który specjalnie dla najlepszych kibiców w Polsce – kibiców Legii Warszawa – zaproponował nowoczesny produkt, zapewniający nie tylko codzienne oszczędności, ale także podkreślający ich związek z Klubem. Wierzę, że dzięki wprowadzeniu na rynek marki 1916 energia, której nazwa odwołuje się do historii Legii, mieszkańcy Warszawy jeszcze mocniej będą się z nami identyfikować” – zaznacza mówi członek zarządu Legii Warszawa Łukasz Sekuła.

Podczas meczów rundy wiosennej na stadionie Legii każdy Kibic będzie mógł wziąć udział w loterii, w której główną nagrodą będzie 1000 zł przemnożone przez liczbę goli strzelonych przez Mistrzów Polski. Pierwsze takie losowanie odbędzie się w najbliższą niedzielę, 17 lutego o godzinie 18:00 na stadionie Legii, podczas meczu pomiędzy Mistrzem Polski a Cracovią. W trakcie spotkania każdy obecny na trybunach Kibic, który zarejestrował się na stadionie lub za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie www.1916energia.pl, weźmie udział w losowaniu nagrody pieniężnej.

Od 17 lutego osoby zainteresowane skorzystaniem z oferty będą mogły zrealizować wszelkie formalności w punkcie obsługi zlokalizowanym w Legia Fanstore na stadionie przy ul. Łazienkowskiej 3, natomiast od 18 lutego dostępna będzie dedykowana infolinia.

Hermes Energy Group S.A. to największy, w 100% polski, niezależny sprzedawca gazu i prądu, działający
na zliberalizowanych rynkach w Polsce i Europie. Bazując na bogatym doświadczeniu, HEG oferuje produkty i usługi związane ze sprzedażą, obrotem hurtowym i dostawami błękitnego paliwa i energii elektrycznej. Ponadto Spółka zajmuje się dyspozycją i bilansowaniem oraz consultingiem związanym z gazem.

Najnowsze

AGO Esports z Flix Busem

FlixBus, wiodący w Polsce i Europie operator międzymiastowych połączeń autobusowych, dołącza do grona partnerów drużyny esportowej ...

Całość ›

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą

Po powrocie Roberta Kubicy do F1 Telewizja Polska chce pokazywać wyścigi, właśnie stara się o zakup sublicencji od Cyfrowego ...

Całość ›

Wisła Kraków SA gotowa na zmianę właściciela

W dniu 18 lutego 2019 roku doszło do podpisania umów, w myśl których osoby zaangażowane w ratowanie klubu otrzymały prawo do ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

AGO Esports z Flix Busem.
#sponsoringsport #ago #flixbus https://t.co/fQyApL3qj0

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą.
#sponsoringsport #tvp #robertkubica https://t.co/EHwebMwXKt