Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Legia prezentuje koszulkę na sezon 2019/2020

Legia Warszawa zaprezentowała nowe koszulki meczowe, w sezonie 2019/20  „Wojskowi” postawili na zielony kolor koszulek.

Legia Warszawa przywiązuje olbrzymią wagę do historii i tradycji, dlatego też podczas spotkań rozgrywanych przy Łazienkowskiej zespół Aleksandara Vukovicia, wzorem drużyn z poprzednich dekad, przywdziewać będą komplet składający się z zielonych koszulek, czarnych spodenek oraz czarnych getrów.

Pierwszy, zielony komplet meczowy, to nawiązanie do drużyn Legii, które przed laty święciły triumfy na arenie krajowej oraz międzynarodowej. To właśnie w zielonych koszulkach legioniści podejmowali na własnym stadionie przeciwników podczas pamiętnej edycji Ligi Mistrzów UEFA w sezonie 1995/96. To właśnie w zielonych koszulkach w latach 90. Wojskowi zdobyli trzy tytuły mistrza Polski z rzędu. W zielonych koszulkach także, w roku 2002, zawodnicy Legii wywalczyli pierwsze dla klubu mistrzostwo w XXI wieku. Komplet wyjazdowy stoi z kolei pod znakiem bieli. Na przodzie koszulki znajdują się charakterystyczne, szare wzory. Obydwie koszulki posiadają emblematy „1916” symbolizujące datę powstania klubu. Od ponad 100 lat Legię charakteryzuje pasja. To właśnie z niej wyrosły nowe komplety meczowe!

Nowe koszulki meczowe będzie można zakupić w Legia FanStore – zarówno w sklepie stacjonarnym przy ulicy Łazienkowskiej 3, jak i w sklepie online – a ich cena wynosi 269 złotych.

 

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›