Legia i aplikacja LISEK rozpoczynają współpracę
Legia Warszawa nawiązała współpracę z Liskiem – dynamicznie rozwijającym się sklepem w telefonie, który przywozi zakupy w 10 minut. Dzięki współpracy zostanie przygotowana m.in. dedykowana promocja dla kibiców stołecznego klubu.
Legia Warszawa nawiązała współpracę z Liskiem – dynamicznie rozwijającym się sklepem w telefonie, który przywozi zakupy w 10 minut. Dzięki współpracy zostanie przygotowana m.in. dedykowana promocja dla kibiców stołecznego klubu.
Lisek to bardzo dynamicznie rozwijający się sklep w aplikacji mobilnej, który wyróżnia ekspresowy czas realizacji. Lisek umożliwia zakupy w z dowozem do domu w 10 minut, również w niedziele i święta w godzinach 8:00 – 23:00. W sklepie dostępne są te same artykuły, co w tradycyjnych sklepach: artykuły spożywcze, produkty kosmetyczne i chemiczne, akcesoria dla dzieci czy artykuły dla zwierząt. Aplikacja Lisek jest dostępna do pobrania z Google Play i App Store.
Sklep realizuje zamówienia w większości warszawskich dzielnic: na Bielanach, Żoliborzu, Bemowie, Woli, Pradze, Mokotowie, Służewcu, Ursynowie, Ochocie, Bródnie, Targówku, w Ursusie, Wilanowie i Śródmieściu oraz w Krakowie, Wrocławiu i Gdańsku. Dokładny obszar działania Liska można sprawdzić na mapce w aplikacji po kliknięciu w adres na samej górze ekranu startowego. W Piasecznie Lisek działa w formie usługi Lisek.PLUS, w której dostępny jest szerszy asortyment, a czas dostawy wynosi do 30 minut.
Lisek działa bezgotówkowo. Płatności można dokonać w aplikacji za pomocą bezpiecznego systemu PayU, wybierając płatność kartą, BLIK lub przelewem ekspresowym. Minimalny koszt zamówienia wynosi 1zł, a koszt dostawy to 2,99. Przy zamówieniu powyżej 50 zł dostawa jest gratis.
Legia Warszawa planuje z partnerem dodatkowe akcje promocyjne, których szczegóły pojawią się wkrótce.