Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Legia.com od niedzieli w nowej o dsłonie

Premiera nowej strony Legia.com odbędzie się w niedzielę, 6 października o godz. 09.00. Kibice zobaczą pierwsze wydanie serwisu w dniu wyjazdowego meczu 11. kolejki PKO Ekstraklasy z Piastem Gliwice.

Pełna mobilność, rozbudowane centrum meczowe i spersonalizowane konto kibica z dostępem do autorskich formatów – to tylko niektóre z nowości, które czekają na kibiców odwiedzających nową wersję oficjalnej strony internetowej Legii Warszawa.

Wdrożenie nowej wersji Legia.com jest odpowiedzią klubu na zmiany zachodzące na rynku mediów, gdzie model konsumpcji treści przez użytkowników stale ewoluuje. – „Zmiana trendów i zachowań oraz potrzeba zbudowania nowoczesnej oferty dla sponsorów i reklamodawców wymuszają inwestycje w nowe media” – tłumaczy dyrektor ds. Digital i IT w Legii Warszawa, Adam Piotrowicz. – „Platforma ma być intuicyjna w obsłudze i w pełni mobilna, ponieważ blisko 70% użytkowników strony przegląda ją z poziomu smartfonów. Wiemy, że dla kibica najważniejszy jest dostęp do zakulisowych treści, dedykowanych informacji i różnorodnych formatów, najlepiej w formie wideo, dlatego Legia.com chce dawać więcej: informacji, emocji i możliwości bycia blisko klubu i piłkarzy.

Przygotowanie nowej wersji strony jest elementem transformacji cyfrowej, którą klub przeprowadzi w najbliższym czasie. Legia zmienia się, budując dedykowany zespół digital i IT, a także tworząc nowoczesną infrastrukturę informatyczną, która da kibicom nowe możliwości.

Premierowe wydanie witryny przywita użytkowników stroną główną z różnymi aktualnościami dotyczącymi życia klubu. Po kliknięciu w zakładkę „piłka nożna”, kibice otrzymają wszystkie informacje związane z futbolową częścią funkcjonowania Legii. Kolejne podstrony, funkcje i treści będą systematycznie rozbudowywane, dzięki czemu platforma z czasem stanie się kompendium wiedzy o klubie. Na stronie uproszczono również menu i nawigację, aby w łatwy sposób przeglądać nowe treści. Legia.com w nowej odsłonie to także jeszcze więcej autorskich formatów. Już w niedzielę klub zaprezentuje wirtualne centrum meczowe, do którego zaprosi kibiców, angażując ich w budowanie relacji wokół meczu. Celem jest zbudowanie wyjątkowej legijnej społeczności i pokazanie kibicom ekskluzywnych, zakulisowych treści.

Ważną nowością jest również Konto Kibica. Od teraz niektóre formaty będą dostępne jedynie dla zalogowanych użytkowników, którzy zarejestrują swoje Konto Kibica na stronie
Z widokiem na przyszłość

Co ważne, odpowiadając na potrzeby kibiców, w kolejnych miesiącach nowa Legia.com będzie platformą stale rozbudowywaną i dopasowywaną do potrzeb użytkowników. Jej oferta zostanie urozmaicona o statystyki meczowe i nowe multimedialne materiały. Klub zachęca również kibiców do dzielenia się swoimi opiniami, uwagami i komentarzami dotyczącymi użytkowania strony. Sugestie i pomysły będzie można przesyłać przez specjalny formularz, który będzie widoczny pod ikoną w prawej dolnej części nowej Legia.com.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›