Legia.com od niedzieli w nowej o dsłonie
Premiera nowej strony Legia.com odbędzie się w niedzielę, 6 października o godz. 09.00. Kibice zobaczą pierwsze wydanie serwisu w dniu wyjazdowego meczu 11. kolejki PKO Ekstraklasy z Piastem Gliwice.
Pełna mobilność, rozbudowane centrum meczowe i spersonalizowane konto kibica z dostępem do autorskich formatów – to tylko niektóre z nowości, które czekają na kibiców odwiedzających nową wersję oficjalnej strony internetowej Legii Warszawa.
Wdrożenie nowej wersji Legia.com jest odpowiedzią klubu na zmiany zachodzące na rynku mediów, gdzie model konsumpcji treści przez użytkowników stale ewoluuje. – „Zmiana trendów i zachowań oraz potrzeba zbudowania nowoczesnej oferty dla sponsorów i reklamodawców wymuszają inwestycje w nowe media” – tłumaczy dyrektor ds. Digital i IT w Legii Warszawa, Adam Piotrowicz. – „Platforma ma być intuicyjna w obsłudze i w pełni mobilna, ponieważ blisko 70% użytkowników strony przegląda ją z poziomu smartfonów. Wiemy, że dla kibica najważniejszy jest dostęp do zakulisowych treści, dedykowanych informacji i różnorodnych formatów, najlepiej w formie wideo, dlatego Legia.com chce dawać więcej: informacji, emocji i możliwości bycia blisko klubu i piłkarzy.
Przygotowanie nowej wersji strony jest elementem transformacji cyfrowej, którą klub przeprowadzi w najbliższym czasie. Legia zmienia się, budując dedykowany zespół digital i IT, a także tworząc nowoczesną infrastrukturę informatyczną, która da kibicom nowe możliwości.
Premierowe wydanie witryny przywita użytkowników stroną główną z różnymi aktualnościami dotyczącymi życia klubu. Po kliknięciu w zakładkę „piłka nożna”, kibice otrzymają wszystkie informacje związane z futbolową częścią funkcjonowania Legii. Kolejne podstrony, funkcje i treści będą systematycznie rozbudowywane, dzięki czemu platforma z czasem stanie się kompendium wiedzy o klubie. Na stronie uproszczono również menu i nawigację, aby w łatwy sposób przeglądać nowe treści. Legia.com w nowej odsłonie to także jeszcze więcej autorskich formatów. Już w niedzielę klub zaprezentuje wirtualne centrum meczowe, do którego zaprosi kibiców, angażując ich w budowanie relacji wokół meczu. Celem jest zbudowanie wyjątkowej legijnej społeczności i pokazanie kibicom ekskluzywnych, zakulisowych treści.
Ważną nowością jest również Konto Kibica. Od teraz niektóre formaty będą dostępne jedynie dla zalogowanych użytkowników, którzy zarejestrują swoje Konto Kibica na stronie
Z widokiem na przyszłość
Co ważne, odpowiadając na potrzeby kibiców, w kolejnych miesiącach nowa Legia.com będzie platformą stale rozbudowywaną i dopasowywaną do potrzeb użytkowników. Jej oferta zostanie urozmaicona o statystyki meczowe i nowe multimedialne materiały. Klub zachęca również kibiców do dzielenia się swoimi opiniami, uwagami i komentarzami dotyczącymi użytkowania strony. Sugestie i pomysły będzie można przesyłać przez specjalny formularz, który będzie widoczny pod ikoną w prawej dolnej części nowej Legia.com.