Lechia zaprezentowała się okazale
Nowy sezon Ekstraklasy zbliża się wielkimi krokami, jednym z pierwszych klubów, który zaprezentował się swoim kibicom była Lechia Gdańsk. Klub na spotkaniu z kibicami przedstawił m.in nowe stroje meczowe.
Kibiców po przekazaniu informacji, że Lechia pozyskała nowego partnera technicznego interesowały szczególnie stroje w których piłkarze wystąpią w kolejnym sezonie. Zaprezentowano trzy komplety – tradycyjny w zielono-białe paski, zielony a także czerwony. Stroje wyglądają dość klasycznie, uwagę przyciągają pasy wersji domowej oraz kolorowe wykończenia. Klub stał się pierwszym w Polsce ubieranym przez firmę New Balance i dołączył do takich zespołów jak Sevilla, Celtic czy Liverpool. Zdjęcia strojów można było zobaczyć w czasie prezentacji zespołu – foto.
Współpraca z nowym partnerem doprowadziła również do powstania dedykowanego modelu obuwia New Balans – NB 996. Ilość butów jest ograniczona i sprzedawana wyłącznie w nowym sklepie na obrzeżach starego miasta.
Oprócz prezentacji strojów klub przedstawił garść informacji sponsoringowych. Na pierwszy rzut oka można dostrzec, że miejsce centralne koszulek zajęła firma ETL, zastępując Lotos. ETL to przedsiębiorstwo z branży prawnej zrzeszające ponad 600 kancelarii, należy do właściciela Lechii Franza Josefa Wernze. Ważną informacją było również przedłużenie umowy z obecnym sponsorem – legalnym bukmacherem w Polsce, firmą Totolotek. Firma rozszerzyła swoją współpracę między innymi nabywając prawo promocji w telewizji klubowej. Klub poinformował także, że prowadzi zaawansowane rozmowy na temat przedłużenia umowy z Grupą Energa.
Źródło: Lechia Gdańsk
Foto: Lechia Gdańsk