Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lechia z nowymi transferami

Lechia Gdańsk zakontraktowała dwie nowe osoby w pionie administracyjnym – nową dyrektorkę zarządzającą Magdalene Urbańską oraz nowego dyrektora marketingu i sprzedaży Michał Fijałkowski.

„W ramach kolejnych wzmocnień pionu administracyjnego klubu, do Lechii dołączają: nowa dyrektorka zarządzająca Magdalena Urbańska oraz nowy dyrektor marketingu i sprzedaży Michał Fijałkowski. Potrzebujemy błyskawicznego rozwoju w każdym obszarze naszej działalności, aby szybko uczynić Lechię Gdańsk wiarygodnym i atrakcyjnym klubem dla naszych kibiców oraz całego otoczenia biznesowego” – mówi Paolo Urfer, Prezes Zarządu.

Magda Urbańska posiada ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami o innowacyjnym i digitalowym charakterze. Posiada ogromne doświadczenie sportowe, które zdobywała na arenie międzynarodowej oraz krajowej. Kierowała pracami Departamentu Piłki Amatorskiej (Grassroots) PZPN od początku jego powstania, gdzie z sukcesem wdrożyła 11 projektów wspierających rozwój piłki amatorskiej w Polsce. Posiada doświadczenie współpracy z organami UEFA, gdzie reprezentowała polską piłkę w jej strukturach (między innymi w UEFA National Associations Committee). Koordynowała przygotowania miast gospodarzy do UEFA EURO 2012 w Polsce. Współpracowała z zespołem menedżerskim Igi Świątek oraz z międzynarodowymi markami takimi jak BBC WORLDWIDE Ltd., Harrah’s Hotels & Casinos, asknet eCOMMERCE SOLUTIONS AG. Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego, ukończyła również program Canadian Executive MBA realizowany przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie oraz University of Quebec at Montreal. Jako pierwsza Polka oraz stypendystka UEFA ukończyła z wyróżnieniem prestiżowe studia Executive Master in European Sport Governance (MESGO) realizowane przez konsorcjum pięciu europejskich uniwersytetów. Innowacyjne podejście do produktów oraz usług szlifowała w trakcie Mastering Design Thinking na Massechusetts Institute of Technology, a liderowania w Akademii Liderek Henryki Bochniarz. Jest wykładowczynią na Wydziale Zarządzania Collegium Civitas.

– „Praca dla klubu z tak bogatą tradycją oraz historią to dla mnie ogromne wyzwanie, którego nie mogę się doczekać. Moim priorytetem będzie wykorzystanie doświadczenia zdobytego w krajowych oraz międzynarodowych organizacjach sportowych i biznesowych dla szybkiego oraz zrównoważonego rozwoju Lechii Gdańsk” – mówi Urbańska.

Michał Fijałkowski jest managerem z ponad 15-letnim doświadczeniem w zakresie sponsoringu i budowaniu strategii marketingowych oraz ekspertem w dziedzinie zarządzania i komercjalizacji obiektów sportowo-widowiskowych (Polsat Plus Arena Gdańsk i PGE Narodowy). Był członkiem zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie i organizację UEFA EURO 2012 w Gdańsku. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla takich marek jak BIEG2012, PL2012+, Sportfive, Eleven Sports czy Betclic. Jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego, ukończył również studia MBA realizowane przez Politechnikę Gdańską przy współpracy z Imperial College London, University of Stralsund oraz Loughborough University.

– „Dla gdańszczanina i osoby związanej ze sportem, która dodatkowo spędziła większość sportowego dzieciństwa w okolicach ul. Traugutta, praca w Lechii Gdańsk to nie tylko zaszczyt, ale przede wszystkim spełnienie marzeń. Decyzja o dołączeniu do zespołu Lechii była dość prosta, nie tylko ze względu na ambitną wizję przedstawioną przez nowego właściciela, ale również z powodu pozytywnej energii, którą czuć w klubie i na trybunach naszego pięknego stadionu” – powiedział Fijałkowski.

– „Witam na pokładzie Magdę i Michała” – skomentował Prezes Zarządu Paolo Urfer – „Obsadzenie tych kluczowych stanowisk w klubowej administracji wykształconymi, kompetentnymi i doświadczonymi ludźmi ma ogromne znaczenie dla naszych bieżących operacji biznesowych. Przełoży się to również na kluczową w naszej obecnej sytuacji koordynację działań wszystkich pionów administracji Lechii Gdańsk.”

Najnowsze

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›

Hokejowa Cracovia w nowych strojach

Comarch Cracovia podpisała umowę partnerską z kanadyjską marką CCM, jednym z najbardziej uznanych producentów sprzętu hokejowego na ...

Całość ›

Kramel na koszulkach ŁKS-u

Firma Kramel została sponsorem strategicznym ŁKS Łódź, tym samym zwiększając swoje zaangażowanie w Łódzki Klub Sportowy Logotyp ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›