Lechia z nowymi transferami
Lechia Gdańsk zakontraktowała dwie nowe osoby w pionie administracyjnym – nową dyrektorkę zarządzającą Magdalene Urbańską oraz nowego dyrektora marketingu i sprzedaży Michał Fijałkowski.
– „W ramach kolejnych wzmocnień pionu administracyjnego klubu, do Lechii dołączają: nowa dyrektorka zarządzająca Magdalena Urbańska oraz nowy dyrektor marketingu i sprzedaży Michał Fijałkowski. Potrzebujemy błyskawicznego rozwoju w każdym obszarze naszej działalności, aby szybko uczynić Lechię Gdańsk wiarygodnym i atrakcyjnym klubem dla naszych kibiców oraz całego otoczenia biznesowego” – mówi Paolo Urfer, Prezes Zarządu.
Magda Urbańska posiada ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami o innowacyjnym i digitalowym charakterze. Posiada ogromne doświadczenie sportowe, które zdobywała na arenie międzynarodowej oraz krajowej. Kierowała pracami Departamentu Piłki Amatorskiej (Grassroots) PZPN od początku jego powstania, gdzie z sukcesem wdrożyła 11 projektów wspierających rozwój piłki amatorskiej w Polsce. Posiada doświadczenie współpracy z organami UEFA, gdzie reprezentowała polską piłkę w jej strukturach (między innymi w UEFA National Associations Committee). Koordynowała przygotowania miast gospodarzy do UEFA EURO 2012 w Polsce. Współpracowała z zespołem menedżerskim Igi Świątek oraz z międzynarodowymi markami takimi jak BBC WORLDWIDE Ltd., Harrah’s Hotels & Casinos, asknet eCOMMERCE SOLUTIONS AG. Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego, ukończyła również program Canadian Executive MBA realizowany przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie oraz University of Quebec at Montreal. Jako pierwsza Polka oraz stypendystka UEFA ukończyła z wyróżnieniem prestiżowe studia Executive Master in European Sport Governance (MESGO) realizowane przez konsorcjum pięciu europejskich uniwersytetów. Innowacyjne podejście do produktów oraz usług szlifowała w trakcie Mastering Design Thinking na Massechusetts Institute of Technology, a liderowania w Akademii Liderek Henryki Bochniarz. Jest wykładowczynią na Wydziale Zarządzania Collegium Civitas.
– „Praca dla klubu z tak bogatą tradycją oraz historią to dla mnie ogromne wyzwanie, którego nie mogę się doczekać. Moim priorytetem będzie wykorzystanie doświadczenia zdobytego w krajowych oraz międzynarodowych organizacjach sportowych i biznesowych dla szybkiego oraz zrównoważonego rozwoju Lechii Gdańsk” – mówi Urbańska.
Michał Fijałkowski jest managerem z ponad 15-letnim doświadczeniem w zakresie sponsoringu i budowaniu strategii marketingowych oraz ekspertem w dziedzinie zarządzania i komercjalizacji obiektów sportowo-widowiskowych (Polsat Plus Arena Gdańsk i PGE Narodowy). Był członkiem zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie i organizację UEFA EURO 2012 w Gdańsku. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla takich marek jak BIEG2012, PL2012+, Sportfive, Eleven Sports czy Betclic. Jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego, ukończył również studia MBA realizowane przez Politechnikę Gdańską przy współpracy z Imperial College London, University of Stralsund oraz Loughborough University.
– „Dla gdańszczanina i osoby związanej ze sportem, która dodatkowo spędziła większość sportowego dzieciństwa w okolicach ul. Traugutta, praca w Lechii Gdańsk to nie tylko zaszczyt, ale przede wszystkim spełnienie marzeń. Decyzja o dołączeniu do zespołu Lechii była dość prosta, nie tylko ze względu na ambitną wizję przedstawioną przez nowego właściciela, ale również z powodu pozytywnej energii, którą czuć w klubie i na trybunach naszego pięknego stadionu” – powiedział Fijałkowski.
– „Witam na pokładzie Magdę i Michała” – skomentował Prezes Zarządu Paolo Urfer – „Obsadzenie tych kluczowych stanowisk w klubowej administracji wykształconymi, kompetentnymi i doświadczonymi ludźmi ma ogromne znaczenie dla naszych bieżących operacji biznesowych. Przełoży się to również na kluczową w naszej obecnej sytuacji koordynację działań wszystkich pionów administracji Lechii Gdańsk.”