Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lechia w Gdańsku zagra z kibicami

Lechia Gdańsk rozpoczyna akcję „Kibice na stadionie”. Każdy kibic gdańskiego zespołu będzie mógł pojawić się na trybunach Stadionu Energa Gdańsk już od derbów Trójmiasta.

Po zalogowaniu do systemu biletowego Lechii wystarczy dodać swoje zdjęcie i zapłacić, aby być na każdym meczu domowym Biało-Zielonych do końca sezonu 2019/2020.

W ostatni weekend maja wznowione zostaną rozgrywki PKO Bank Polski Ekstraklasy. Wszystkie spotkania będą odbywały się jednak bez udziału publiczności. Piłkarze Lechii Gdańsk nie chcą jednak grać przy pustych trybunach, dlatego klub zdecydował się umożliwić kibicom wspieranie ulubionej drużyny.

„Kibice na stadionie” to druga akcja klubu po #zapełniamystadion, w której sprzedano ponad 6500 wirtualnych biletów. Tym razem Lechia postanowiła wypełnić Stadion Energa Gdańsk wizerunkami kibiców. Dzięki temu kibice oprócz „obecności” na stadionie będą mogli też wesprzeć klub w czasie pandemii. Dzięki solidnemu wykonaniu wizerunków kibiców na płycie PCV każdy chętny po zakończeniu sezonu będzie mógł zabrać swoją podobiznę do domu. Koszt udziału w akcji to 75zł.

„Od wielu kibiców otrzymujemy sygnały, że chcą wesprzeć klub. Z drugiej strony zawodnicy potwierdzają w wywiadach, że gra bez kibiców różni się od normalnej rywalizacji. Postanowiliśmy połączyć potrzeby kibiców i piłkarzy. Jeszcze przed meczem derbowym każdy może przesłać nam swoje zdjęcie, a my zadbamy o to, aby wygodnie zasiadł na stadionie i mógł oglądać wszystkie mecze do końca obecnego sezonu. Dla naszych kibiców przewidzieliśmy miejsca na trybunie żółtej. Podobnie jak w przypadku wirtualnych biletów liczymy, że kibice dopiszą i pojawią się licznie na stadionie – jak na derby Trójmiasta przystało” – mówi Arkadiusz Bruliński, dyrektor Działu Komunikacji i Marketingu Lechii Gdańsk.

Zgłoszenia można przesyłać tylko on-line, przez stronę internetową Lechii Gdańsk. Zakup do dnia 27.05. (środa) gwarantuje kibicom obecność na derbach Trójmiasta. Zamówienia złożone po tym terminie takiej gwarancji już nie dają.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›