fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lechia rusza z programem partnerskim

Lechia Gdańsk zostanie kolejnym klubem w Polsce, który wraz z firmą Lyoness przygotowała program partnerski dla kibiców.

Firma Lyonness na szeroką skalę wkroczyła w świat sportu w Polsce. Obecnie Lechia współpracuje z firmą Lyoness na zasadach sponsoringu. Firma w ten sposób zyskała m.in. miejsce reklamowe na rękawku koszulek oraz ekspozycję logotypu na obiekcie klubu. Współpraca między partnerami jednak jest coraz szersza. Już niedługo powstanie wspólny program partnerski. Za jego pomocą kibice robiący zakupy u partnerów handlowych programu dostaną procentowy zwrot kosztów zakupów. Za zakupy 1% trafi również do Akademii Lechii Gdańsk.

Uczestnictwo w programie jest bezpłatne, natomiast zakup karty to koszt 12 zł. Symboliczne rozpoczęcie programu nastąpiło podczas ostatniego spotkania. Prezes Zarządu Lyoness Poland Rafał Pięta przekazał kartę Lechia Cashback przewodniczącej rady nadzorczej Lechii Gdańsk Agacie Kowalskiej. Od gdańskiego klubu otrzymał zaś pamiątkową koszulkę meczową drużyny.

Podobny program od niedawna ma również Sandecja Nowy Sącz.

Źródło: Lechia Gdańsk

Najnowsze

STS z Asseco Resovią Rzeszów przez kolejne dwa lata

Polski bukmacher, marka STS przedłużyła umowę z Asseco Resovią Rzeszów, współpraca potrwa minimum dwa lata STS – największy ...

Całość ›
Raporty

Legia na czele od początku sezonu

Na przestrzeni lipca, kolejny miesiąc z rzędu, to Legia była najbardziej medialnym klubem Ekstraklasy – wynika z analizy ...

Całość ›

Eurolocum.pl nowym sponsorem klubu

Oficjalnym sponsorem PGE VIVE Kielce została firma Eurolocumpl zajmująca się doradztwem w obrocie nieruchomościami Logotyp firmy w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

STS z Asseco Resovią Rzeszów przez kolejne dwa lata.
#sponsoringsport #assecoresoviarzeszow #siatkowka https://t.co/3ZWJ6dWxp3

Legia na czele medialności już od początku.
#sponsoringsport #legiawarszawa #medialnosc https://t.co/pFlruFVJyf