Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lechia rusza z programem partnerskim

Lechia Gdańsk zostanie kolejnym klubem w Polsce, który wraz z firmą Lyoness przygotowała program partnerski dla kibiców.

Firma Lyonness na szeroką skalę wkroczyła w świat sportu w Polsce. Obecnie Lechia współpracuje z firmą Lyoness na zasadach sponsoringu. Firma w ten sposób zyskała m.in. miejsce reklamowe na rękawku koszulek oraz ekspozycję logotypu na obiekcie klubu. Współpraca między partnerami jednak jest coraz szersza. Już niedługo powstanie wspólny program partnerski. Za jego pomocą kibice robiący zakupy u partnerów handlowych programu dostaną procentowy zwrot kosztów zakupów. Za zakupy 1% trafi również do Akademii Lechii Gdańsk.

Uczestnictwo w programie jest bezpłatne, natomiast zakup karty to koszt 12 zł. Symboliczne rozpoczęcie programu nastąpiło podczas ostatniego spotkania. Prezes Zarządu Lyoness Poland Rafał Pięta przekazał kartę Lechia Cashback przewodniczącej rady nadzorczej Lechii Gdańsk Agacie Kowalskiej. Od gdańskiego klubu otrzymał zaś pamiątkową koszulkę meczową drużyny.

Podobny program od niedawna ma również Sandecja Nowy Sącz.

Źródło: Lechia Gdańsk

Najnowsze

Sport Management Polska wypromuje Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej plażowej

Związek Piłki Ręcznej w Polsce (ZPRP) rozpoczyna współpracę ze Sport Management Polska (SMP) w celu promocji plażowej piłki ...

Całość ›

Petrotel na dłużej z Wisłą Płock

Wisła Płock i Petrotel przedłużyły umowę o wzajemnej współpracy, lokalna firma telekomunikacyjna partnerem klubu będzie ...

Całość ›

Hydral Apartamenty kontynuuje współpracę ze Spartą Wrocław

Hydral Apartamenty, deweloper z Wrocławia, przedłużył umowę sponsorską z klubem WTS Sparta Wrocław na kolejny sezon W zeszłym roku, ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Sport Management Polska wypromuje Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej plażowej.
#sponsoringsport #pilkareczna https://t.co/78n9BCi8PT

Petrotel na dłużej z Wisłą Płock.
#sponsoringsport #petrotel #wislaplock https://t.co/il58l2ggNH