Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lechia rusza z programem partnerskim

Lechia Gdańsk zostanie kolejnym klubem w Polsce, który wraz z firmą Lyoness przygotowała program partnerski dla kibiców.

Firma Lyonness na szeroką skalę wkroczyła w świat sportu w Polsce. Obecnie Lechia współpracuje z firmą Lyoness na zasadach sponsoringu. Firma w ten sposób zyskała m.in. miejsce reklamowe na rękawku koszulek oraz ekspozycję logotypu na obiekcie klubu. Współpraca między partnerami jednak jest coraz szersza. Już niedługo powstanie wspólny program partnerski. Za jego pomocą kibice robiący zakupy u partnerów handlowych programu dostaną procentowy zwrot kosztów zakupów. Za zakupy 1% trafi również do Akademii Lechii Gdańsk.

Uczestnictwo w programie jest bezpłatne, natomiast zakup karty to koszt 12 zł. Symboliczne rozpoczęcie programu nastąpiło podczas ostatniego spotkania. Prezes Zarządu Lyoness Poland Rafał Pięta przekazał kartę Lechia Cashback przewodniczącej rady nadzorczej Lechii Gdańsk Agacie Kowalskiej. Od gdańskiego klubu otrzymał zaś pamiątkową koszulkę meczową drużyny.

Podobny program od niedawna ma również Sandecja Nowy Sącz.

Źródło: Lechia Gdańsk

Najnowsze

Fortuna sponsorem FIS Pucharu Świata w Zakopanem

Fortuna zwiększa swoje zaangażowanie sponsoringowe w skoki narciarskie Bukmacher, który od listopada 2018 roku jest oficjalnym sponsorem ...

Całość ›

Röben Polska wspiera WTS Sparta Wrocław

Firma Röben, jeden z czołowych producentów ceramiki budowlanej, została Sponsorem Głównym WTS Sparty Wrocław na sezon 2019 – ...

Całość ›

Polskie Zakłady Bukmacherskie Sponsorem Suzuki Pucharu Polski

Marka Polskie Zakłady Bukmacherskie PZBuk została Sponsorem Suzuki Pucharu Polski Turniej finałowy odbędzie się od 14 do 17 lutego ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

Fortuna sponsorem FIS Pucharu Świata w Zakopanem.
#sponsoringsport #fortuna #sokinarciarskie https://t.co/RxgwB0n2lg

Röben Polska wspiera WTS Sparta Wrocław.
#sponsoringsport #zuzel #spartawroclaw https://t.co/lYQ1OksNyG