Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lechia z nową energią

Lechia Gdańsk pozyskała nowego sponsora strategicznego, najważniejszym partnerem klubu została Energa.

Klub zaczął sezon z reklamą na koszulkach Grupy ETL, należy on do właściciela klubu Józefa Wernzke. Wiadomo jednak było, że to tylko tymczasowe rozwiązanie. Odkąd swoje zaangażowanie w klub zmniejszyła grupa Lotos zastanawiano się, kto zastąpi jej miejsce. Przed ostatnim spotkaniem oficjalnie poinformowano, że głównym sponsorem będzie Energa. Firma z branży energetycznej od zeszłego roku jest również sponsorem tytularnym stadionu w Gdańsku.

Źródło: Lechia Gdańsk

Najnowsze

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą

Po powrocie Roberta Kubicy do F1 Telewizja Polska chce pokazywać wyścigi, właśnie stara się o zakup sublicencji od Cyfrowego ...

Całość ›

Wisła Kraków SA gotowa na zmianę właściciela

W dniu 18 lutego 2019 roku doszło do podpisania umów, w myśl których osoby zaangażowane w ratowanie klubu otrzymały prawo do ...

Całość ›

Avides Polska nadal z Wybrzeżem Gdańsk

Avides Polska Sp z oo jest sponsorem strategicznym Zdunek Wybrzeże Gdańsk od listopada 2016 roku W ostatnich dniach Zarząd firmy ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą.
#sponsoringsport #tvp #robertkubica https://t.co/EHwebMwXKt

Wisła Kraków SA gotowa na zmianę właściciela https://t.co/GsOmm4tSh8