Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lechia Gdańsk z nową rekordową umową sponsorską z Energą z Grupy ORLEN

Energa z Grupy ORLEN o ponad 60% zwiększyła kwotę przeznaczoną na Lechię Gdańsk w sezonie 2020/2021 i po raz piąty została sponsorem głównym gdańskiego klubu.

Piłkarze od 13 lat mogą liczyć na wsparcie pomorskiej grupy energetycznej. Przedłużona umowa obejmuje zarówno sponsoring drużyny seniorskiej klubu piłki nożnej Lechia Gdańsk, jak też drużyn młodzieżowych Akademii Lechii Gdańsk.

Nowa umowa, przedłużająca współpracę na aktualny sezon, utrzymuje większość dotychczasowych świadczeń między sponsorem i klubem. Gwarantowane wsparcie podstawowe utrzymane jest na optymalnym poziomie. Nowym elementem jest m.in. system premiowania za rezultaty zespołu osiągane w ekstraklasie oraz Pucharze Polski.

„Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Energa po przejęciu kapitałowym przez PKN ORLEN kontynuuje wsparcie pomorskiego sportu. Ważnym elementem jest dla nas również szkolenie dzieci i młodzieży, dlatego na ten obszar kładziemy szczególny nacisk. Akademia Lechii Gdańsk to jeden z najsilniejszych regionalnych ośrodków edukacji tych najmłodszych. Jej wsparcie jest nieodłącznym elementem nowej umowy. W ten sposób umiejętnie łączymy strategię sponsoringu sportu ze społeczną odpowiedzialnością spółki” – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

Warto podkreślić, że w ramach nowej umowy Energa zainicjowała podjęcie działań kultywujących i budujących szacunek wobec historii Polski. Podejmowane będą też działania edukacyjne i promujące pozytywne wzorce oraz wizerunek kibiców gdańskiego klubu.

Kontynuacja współpracy pomiędzy Energą i Lechią nawiązywana jest w specyficznych czasach pandemii, dlatego drugą z kluczowych zmian w stosunku do ubiegłego sezonu jest nowy schemat działania w przypadku różnych obostrzeń.

„Poprzedni sezon piłkarski był dla wszystkich zupełnie nowym doświadczeniem, dlatego skonstruowaliśmy umowę z bardzo bezpiecznymi wariantami na wypadek meczów odwoływanych z powodu koronawirus lub rozgrywanych bez udziału publiczności. Wierzymy, że sezon 2020/21 będzie przebiegał bez zakłóceń, jednak dzięki wspólnie wypracowanym rozwiązaniom w dużym stopniu jesteśmy na nie przygotowani” – mówi Adrianna Sikorska, Wiceprezes Zarządu Energi SA ds. Komunikacji.

„Obchodząca w tym roku jubileusz 75-lecia Lechia Gdańsk jest nie tylko jedną z najbardziej rozpoznawalnych sportowych marek Pomorza. – Bardzo się cieszę, że nasza współpraca z Energą z Grupy Orlen została przedłużona na kolejny sezon. Lechia w ostatnich latach przeżywa najlepszy okres w swojej historii pod względem sportowym – zajmujemy miejsca medalowe, zdobywamy puchary – to nie jest dziełem przypadku, ale konsekwentnej pracy wielu ludzi. Lechia Gdańsk jest najsilniejszą sportową marką na Pomorzu, dlatego dążąc do osiągnięcia jak najlepszych wyników pamiętamy też o rozwoju młodych zawodników w ramach Akademii Lechii Gdańsk. Coraz więcej młodych gdańszczan przebija się do pierwszego zespołu i to podejście na pewno będziemy chcieli podtrzymać” – mówi Arkadiusz Bruliński, Dyrektor Biura Komunikacji i Marketingu Lechii Gdańsk.

Przedłużenie umowy sponsoringowej z Energą pozwoli Lechii nie tylko na skuteczniejsze przygotowania do kolejnych meczów ligowych oraz w Pucharze Polski, ale również na dalszy rozwój pozostałej działalności, m.in. promocji kultury fizycznej oraz budowania wokół klubu silnej, zaangażowanej społeczności lokalnej.

Energa jest sponsorem głównym Lechii Gdańsk od 2016 roku, ale początki współpracy spółki i klubu sięgają 2007 roku. Z biegiem lat poszerzyła się ona m.in. o wsparcie dla Akademii Lechii Gdańsk.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›