Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lechia Gdańsk rezygnuje z zawodnika, z klubu rezygnuje sponsor

Lechia Gdańsk postanowiła nie przedłużyć umowy z indonezyjskim zawodnikiem Egy Maulana Vikri, z tego powodu indonezyjski sponsor nie przedłużył umowy z klubem.

Kiedy w 2018 Lechia Gdańsk podpisała umowę z młodym talentem z Indonezji – Egy Maulana Vikri w dobę przybyło jej 40 tysięcy obserwujących na Instagramie, w tydzień było ich więcej o 170 tysięcy. W ten sposób Lechia miała najwięcej fanów na Instagramie w porównaniu do innych klubów Ekstraklasy. Kontrakt z zawodnikiem przełożył się również na podpisanie umowy z nowym sponsorem, na koszulkach Lechii znalazł się logotyp PayTren. PayTren to Indonezyjska firma, która oferuje aplikację do transakcji mobilnych dla różnych rodzajów płatności i zakupów.

Pod koniec czerwca tego roku klub postanowił zakończyć trwającą trzy lata współpracę z indonezyjskim zawodnikiem, również tym razem to przyniosło konsekwencje marketingowe i biznesowe. W tydzień Lechia straciła 40 tysięcy polubień profilu Instagram. Brak porozumienia z zawodnikiem spowodował również, że PayTrend nie zdecydował się na przedłużenie współpracy z klubem. Klub ma jednak nadzieję, że już niedługo straty wyrówna pozyskując w miejsce Indonezyjskim kibiców, tych z polski.

– „Mamy świadomość tego, że odejście Egy’ego odbije się na nas pod względem obserwujących w mediach społecznościowych. Zresztą już się odbija, co widać choćby na Instagramie. Nie robimy jednak z tego powodu tragedii, a staramy się wymyślić sposoby na przyciągnięcie nowych obserwujących, tym razem z Polski, a nie z Indonezji” – mówi nam Michał Żurawski, rzecznik prasowy Lechii Gdańsk.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›