Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lechia Gdańsk i myWorld Poland kontynuują współpracę

Lechia Gdańsk oraz myWorld Poland, operator i właściciel programu lojalnościowego Cashback World, z nową umową sponsoringową na sezon 2019/2020.

Zakres umowy pozostaje bez zmian – logotyp Cashback World znajdzie się na lewym rękawku piłkarzy Lechii Gdańsk, na nośnikach reklamowych stadionu Energa Gdańsk oraz na autokarze klubowym. Dodatkowo klub w dalszym ciągu będzie prowadził i promował swój program lojalnościowy Cashback Lechii Gdańsk.

Przystąpienie do programu Cashback Lechii Gdańsk, który jest bezpłątny (z usług oferowanych przez sponsora można korzystać mając Kartę Kibica Lechii oraz poprzez rejestrację na cashback.lechia.pl) pozwala na uzyskanie cashbacku, czyli częściowego zwrotu za zakupy w wybranych sklepach na terenie całej Polski i w 47 krajach. To ponad 130 000 Partnerów Handlowych na całym świecie i kluczowe kategorie zakupowe. W Polsce program Cashback World dostępny jest w ponad 20 000 placówkach handlowych i obejmuje współpracę z prawie 5 000 partnerami handlowymi. Są to m.in. Allegro, Biedronka, Żabka, KFC, booking.com, Tesco, Empik, Carrefour, Orlen, BP, Shell, Circle K, Zalando, OBI, Leroy Merlin, Vistula, Euro RTV AGD. Robienie codziennych zakupów z programem Cashback Lechii Gdańsk to same korzyści.

– “Jesteśmy już z Lechią Gdańsk ponad 3,5 roku. To był bardzo ciekawy czas, zarówno dla nas, jak i dla Klubu. W tym miejscu pragnę ponownie pogratulować Klubowi bardzo dobrego sezonu 2018/19, w którym zdobył Puchar i Super Puchar Polski. Cieszy mnie, że logo Cashback World towarzyszyło zawodnikom w tym wspaniałym okresie. Aktualnie grupa myWorld współpracuje z ponad 60-cioma klubami i organizacjami sportowymi na całym świecie. Jesteśmy partnerem serii wyścigów motocyklowych Moto GP, współpracujemy z Formułą 1 – między innymi byliśmy sponsorem tytularnym GP Austrii. Jesteśmy sponsorem dwóch zespołów F1 tj. Scuderia Toro Rosso i Red Bull Racing. Współpracujemy także ze znanymi klubami piłkarskimi takimi jak AS Roma, Inter Mediolan, Rapid Wiedeń, Slavia Praha. W Polsce jesteśmy również sponsorem Legii Warszawa i Wisły Kraków. Obecnie dalej będziemy rozwijać program Cashback World , a w szczególności koncentrować się na promowaniu naszego nowego projektu, tj. platformy zakupowej myworld.com, na której w tej chwili dostępne jest już ponad 10 mln produktów. Polska została wybrana jako jeden z pierwszych, krajów, w których myworld.com rozpoczął działanie. Korzystanie z programu Cashback Lechii Gdańsk umożliwi uzyskiwanie dodatkowych benefitów za zakupy na naszym marketplace. Życzę Lechii Gdańsk sukcesów w najbliższym sezonie, a szczególnie tych na arenie międzynarodowej” – mówi Ziemowit Deptuła – prezes zarządu myWorld Poland sp. z o.o.

Najnowsze

Fitness Platinium sponsorem drużyny koszykówki Wisły Kraków

Fitness Platinium, krakowska sieć klubów fitness należąca do spółki Platinium Wellness Sp z oo, oficjalnie staje się sponsorem ...

Całość ›

Kluby Ekstraklasy chcą zmniejszenia liczby spadkowiczów

Podczas corocznego spotkania klubów Ekstraklasy rada nadzorcza opowiedziała się za zzmniejszeniem do 2 spadkowiczów z ...

Całość ›

Daria Wołąziewicz nowym Rzecznikiem Prasowym Stomilu Olsztyn

Od grudnia pierwszoligowy Stomil Olsztyn ma nowego rzecznika prasowego, została nim Daria Wołąziewicz, która do tej pory pracowała w ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error

Fitness Platinium sponsorem drużyny koszykówki Wisły Kraków.
#sponsoringsport #wislakrakow # fitnessplatinium https://sponsoringsport.pl/fitness-platinium-sponsorem-druzyny-koszykowki-wisly-krakow/

Kluby Ekstraklasy chcą zmniejszenia liczby spadkowiczów.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/kluby-ekstraklasy-chca-zmniejszenia-liczby-spadkowiczow/

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.