Lechia Gdańsk i myWorld Poland kontynuują współpracę
Lechia Gdańsk oraz myWorld Poland, operator i właściciel programu lojalnościowego Cashback World, z nową umową sponsoringową na sezon 2019/2020.
Zakres umowy pozostaje bez zmian – logotyp Cashback World znajdzie się na lewym rękawku piłkarzy Lechii Gdańsk, na nośnikach reklamowych stadionu Energa Gdańsk oraz na autokarze klubowym. Dodatkowo klub w dalszym ciągu będzie prowadził i promował swój program lojalnościowy Cashback Lechii Gdańsk.
Przystąpienie do programu Cashback Lechii Gdańsk, który jest bezpłątny (z usług oferowanych przez sponsora można korzystać mając Kartę Kibica Lechii oraz poprzez rejestrację na cashback.lechia.pl) pozwala na uzyskanie cashbacku, czyli częściowego zwrotu za zakupy w wybranych sklepach na terenie całej Polski i w 47 krajach. To ponad 130 000 Partnerów Handlowych na całym świecie i kluczowe kategorie zakupowe. W Polsce program Cashback World dostępny jest w ponad 20 000 placówkach handlowych i obejmuje współpracę z prawie 5 000 partnerami handlowymi. Są to m.in. Allegro, Biedronka, Żabka, KFC, booking.com, Tesco, Empik, Carrefour, Orlen, BP, Shell, Circle K, Zalando, OBI, Leroy Merlin, Vistula, Euro RTV AGD. Robienie codziennych zakupów z programem Cashback Lechii Gdańsk to same korzyści.
– „Jesteśmy już z Lechią Gdańsk ponad 3,5 roku. To był bardzo ciekawy czas, zarówno dla nas, jak i dla Klubu. W tym miejscu pragnę ponownie pogratulować Klubowi bardzo dobrego sezonu 2018/19, w którym zdobył Puchar i Super Puchar Polski. Cieszy mnie, że logo Cashback World towarzyszyło zawodnikom w tym wspaniałym okresie. Aktualnie grupa myWorld współpracuje z ponad 60-cioma klubami i organizacjami sportowymi na całym świecie. Jesteśmy partnerem serii wyścigów motocyklowych Moto GP, współpracujemy z Formułą 1 – między innymi byliśmy sponsorem tytularnym GP Austrii. Jesteśmy sponsorem dwóch zespołów F1 tj. Scuderia Toro Rosso i Red Bull Racing. Współpracujemy także ze znanymi klubami piłkarskimi takimi jak AS Roma, Inter Mediolan, Rapid Wiedeń, Slavia Praha. W Polsce jesteśmy również sponsorem Legii Warszawa i Wisły Kraków. Obecnie dalej będziemy rozwijać program Cashback World , a w szczególności koncentrować się na promowaniu naszego nowego projektu, tj. platformy zakupowej myworld.com, na której w tej chwili dostępne jest już ponad 10 mln produktów. Polska została wybrana jako jeden z pierwszych, krajów, w których myworld.com rozpoczął działanie. Korzystanie z programu Cashback Lechii Gdańsk umożliwi uzyskiwanie dodatkowych benefitów za zakupy na naszym marketplace. Życzę Lechii Gdańsk sukcesów w najbliższym sezonie, a szczególnie tych na arenie międzynarodowej” – mówi Ziemowit Deptuła – prezes zarządu myWorld Poland sp. z o.o.