Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech zbadał swoich kibiców

Lech Poznań wraz z niezależną firmą badawczą działającą w obszarze sportu, Sport Analytics zbadał swoich sympatyków.

Badanie przeprowadzone zostało wiosną tego roku a udział w nim wzięła dość spora grupa. Ovszarami badań były takie zagadnienia jak: frekwencja na meczach Lecha Poznań, rozrywki w dniu meczowym, Ty jako kibic, usługi i infrastruktura klubu, wydatki kibica, telewizja i internet, zaangażowanie społeczne klubu.

Według badania: “Statystyczny kibic Kolejorza ma od 18 do 44 lat, zaledwie co piąty z nich jest kobietą. Najliczniejszą grupą stanowią mężczyźni w wieku od 25 do 34 roku. Czterech na dziesięciu kibiców cieszy się stażem stadionowym wynoszącym od 5 do 14 lat. Podobną grupę stanowią sympatycy deklarujący „chodzenie na Kolejorza” od 1 roku do 4 lat, od 15 do 24 lat i powyżej 25 lat (od 15,1% do 18,6%).n Zdecydowana większość przychodzi na mecze ze znajomymi (ponad 70%) oraz rodziną (27%). Co jest dla nich wtedy najważniejsze? Z deklaracji jasno wynika, że o wyjątkowości Bułgarskiej stanowi atmosfera stadionu i doping kibiców, poziom sportowy spotkań, a także emocje związane z przebiegiem samego starcia.”

– “To dla nas niezwykle cenna wiedza, która pozwoli nam podjąć odpowiednie działania mające na celu stałe podnoszenie jakości w usługach, które dostarczamy kibicom” – mówi Sebastian Starczewski, dyrektor marketingu Lecha.

-„Samo narzędzie oparte jest o dobre praktyki z klubów zachodnioeuropejskich. Jest ono cykliczne. Obserwując badania np. w Premier League zauważaliśmy, że cykliczność badań jest kluczem do sukcesu w rozwoju relacji z kibicami. Takie badania prowadzone są w wielu europejskich klubach 1-2 razy w sezonie i dają możliwość wypowiedzenia się w sprawach ‘leżących’ na sercu'” – mówi dr Marcin Cybulski, Sport Analytics.

 

Cały raport można pobrać ze strony klubu – LINK.

W badaniu wzięło udział 2817 respondentów. W ostatecznej analizie wzięto pod uwagę odpowiedzi 2378 kibiców i sympatyków. Wartość ta została uzyskana po odrzuceniu odpowiedzi osób poniżej 18 roku życia. Dodatkowo, zgodnie z konwencją statystyczną, usunięto wartości odstające (przypadkowe i nierealne).

Źródło: Lech Poznań

Najnowsze

Eltrox sponsorem tytularnym również w sezonie 2021

W sezonie 2021 w rozgrywkach PGE Ekstraligi nasz zespół drugi rok z rzędu klub startować będzie pod nazwą Eltrox Włókniarz ...

Całość ›

KGHM Polska Miedź kolejny sezon z Cuprum Lubin

Tematem ostatniej konferencji prasowej Cuprum Lubin SA z KGHM Polska Miedź SA było przedłużenie współpracy ze sponsorem ...

Całość ›

Prawie 1,5 mln dla krakowskiego żużla

Rozpoczęło się głosowanie w ramach Budżetu Obywatelskiego w Krakowie, w którym można oddać swój głos na projekty żużlowe o ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Eltrox sponsorem tytularnym również w sezonie 2021.

#sponsoringsport #wlokniarzczestochowa #eltox https://sponsoringsport.pl/eltrox-sponsorem-tytularnym-rowniez-w-sezonie-2021/

KGHM Polska Miedź kolejny sezon z Cuprum Lubin.

#sponsoringsport #siatkowka https://sponsoringsport.pl/kghm-polska-miedz-kolejny-sezon-z-cuprum-lubin/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.