Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech zaprasza więcej wiary

Ostatnie wyniki Lecha Poznań nie zachęcają kibiców do przyjścia na stadion, z tego powodu klub postanowił przekazać środki na specjalnej portmonetce.

Klub z Poznania od pewnego czasu zagotowuje stały spadek frekwencji na spotkaniach zespołu. Jednym z sposobów jej powiększenia jest akcja “Przyjdź ze swoją wiarą na Lecha”. W jej ramach klub przekazał wszystkim kibicom posiadającym karnet na mecze 50 zł, które może wykorzystać na zakup w obniżonej cenie biletu przez znajomego. Akcja ma zaprosić sympatyków do przychodzenia z osobami towarzyszącymi, szczególnie okazjonalnie odwiedzającymi stadion. Działanie promocji również w sposób techniczny opisuje Lech za pomocą swojej strony:

„Po zakupie abonamentu i zaksięgowaniu wpłaty na Twoim koncie biletowym pojawił się voucher-portmonetka o wartości 50 złotych. Zaproszona przez Ciebie osoba przy zakupie wejściówki, tuż przed zakończeniem transakcji, powinna wprowadzić numer vouchera znajdującego się na Twoim koncie. Wystarczy, że kliknie przycisk UŻYJ KODU RABATOWEGO i wpisze kod.

Po wpisaniu kodu vouchera przy zakupie biletu pobierana jest z portmonetki maksymalna możliwa wartość. Jeżeli cena wejściówki jest niższa niż 50 złotych, wtedy na portmonetce pozostaną środki do wykorzystania na kolejny mecz, przez tę samą lub inną osobę.”

Źródło: Lech Poznań

Najnowsze

Publicystyka

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe, określając jak są one ważne Wielkimi krokami zbliża się finał Ligi Mistrzów ...

Całość ›

Omo promuje swoje produkty znikającym logotypem

Marka Omo należąca do grupy Unilever wyeksponowała pojawiający się logotyp na koszulkach brazylijskich piłkarzy Omo to jedna z marek ...

Całość ›

STS będzie wspierać Izu Ugonoha

STS podpisał umowę sponsorską z Izu Ugonoh – jednym z najlepszych pięściarzy w kraju Zawodnik w trakcie Narodowej Gali Boksu ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe.
#sponsoringsport #mastercard #pilkanozna https://t.co/e1i3mzg67k

Omo zaprezentowało pojawiający się logotyp.
#sponsoringsport #omo #pilkanozna https://t.co/sSbsLmpysD