Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech zachęca do wspólnego tworzenia aplikacji

Lech Poznań zachęca swoich kibiców oraz wszystkich przedsiębiorców do wspólnego tworzenia aplikacji, ruszając z projektem AplikAKCJA.

Już we wtorek na temat projektu AplikAKCJA więcej dowiedzą się wszyscy zainteresowani przedsiębiorcy. Na stadionie przy ulicy Bułgarskiej zostanie zorganizowane specjalne spotkanie. W swoich założeniach nowy projekt Lecha przypomina do niedawna bardzo znany system firmy Lyoness. Obecnie podobne założenia ma projekt SportBonus.

Na czym polega AplikAKCJA? Kibice „Kolejorza”, których w całej Wielkopolsce jest kilkaset tysięcy, wydają rocznie na różnego rodzaju zakupy i usługi około miliarda złotych. Fani „niebiesko-białych” często korzystają ze sklepów i usług, które znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie ich miejsca zamieszkania, a na ich wybory konsumenckie może zadziałać fakt, że jakiś podmiot jest biznesowo związany z ich „ukochanym” klubem. Dlatego teraz przy okazji korzystania z usług czy produktów, jeśli punkt usługowy czy sklep przystąpi do aplika(k)cji przyniesie to korzyść klubowi. Żeby tak się stało, wystarczy przyjmować płatności kartą płatniczą. Ustalony indywidualnie z przedsiębiorcą procent od każdej transakcji opłaconej kartą zarejestrowaną w aplikacji Lecha pozwala klubowi na zysk i przeznaczenie tych pieniędzy na wybrany cel.

To prosty mechanizm i w pełni transparentny. Lista wszystkich punktów partnerskich będzie oczywiście dostępna w aplikacji – to daje dodatkową ekspozycję reklamową. Dzięki geolokalizacja kibic będzie mógł łatwo znaleźć w okolicy miejsca, które biorą udział w akcji.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›